Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس، مساجد را پایگاه تبیین ریشه‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: مساجد خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی و یکی از مکان‌هایی است که از تقدس بالایی نسبت به سایر اماکن مذهبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی در اولین جلسه کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس گفت: مساجد خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی و یکی از مکان‌هایی که ضمن اینکه از تقدس بالایی نسبت به سایر اماکن مذهبی برخوردار هستند، پایگاه مناسبی برای تبیین ریشه‌های انقلاب اسلامی بوده و نیز بیان اهداف پیروزی انقلاب مورد توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه مسئولیت کارگروه مساجد به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس سپرده شده است، افزود: کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس متشکل از نمایندگان ستاد مرکزی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، اداره‌کل اوقاف و امورخیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مدیریت حوزه علمیه، سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس است. مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه برنامه‌ها به همت اصحاب و ارکان مسجد و همکاری دستگاه‌های عضو پیشنهاد، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد، گفت: در تدوین برنامه‌ها بصیرت‌افزایی و روشنگری اقشار مختلف مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اطلاع‌رسانی ثمره‌های پیروزی انقلاب، تبیین جایگاه ولایت فقیه با توجه به شرایط کنونی جامعه، مردمی بودن و مشارکت حداکثری مردم در برگزاری مورد توجه قرار گیرد. یادآور می‌شود، در این نشست رضا جاویدی، معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام محمدجواد محمودی، مسئول بسیج مساجد و محلات؛ احمدرضا شتابی، مسئول امورمساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی؛ مهدی تقوافرد، مشاور سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و علی سالار حاجی به نمایندگی از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به معرفی برنامه‌های پیشنهادی ایام الله دهه فجر دستگاه متبوع خود و ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس انقلاب اسلامی حوزه علمیه دهه فجر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند