Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در حوزه فوتبال من احساس خوبی دارم و جو فوتبالی در اینجا را دوست دارم؛ اما در مورد زندگی مسائل قدری برای من متقاوت است چرا که من کاملا از یک محیط فرهنگی دیگر به اینجا آمده‌ام، اما خود را با این موضوع نیز تطبیق داده‌ام.

ولادمیر کومان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حاشیه‌سازی اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره عدم اعطای میزبانی ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: در حال حاضر من در ایران احساس امنیت می‌کنم؛ صادقانه باید بگویم در مدت یک و نیم فصل حضورم در ایران شاهد اتفاقات متعدد بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در حوزه فوتبال من احساس خوبی دارم و جو فوتبالی در اینجا را دوست دارم؛ اما در مورد زندگی مسائل قدری برای من متقاوت است چرا که من کاملا از یک محیط فرهنگی دیگر به اینجا آمده‌ام، اما خود را با این موضوع نیز تطبیق داده‌ام.

وی درباره جو حاکم در فضای فوتبالی ایران تصریح کرد: چیزی که باید بگویم این است که جو حاکم بر فوتبال ایران عالی است و بازی‌ها سخت و با رقابت همراه است؛ تماشاگران ایرانی عالی هستند و بیشتر مردم ایران با من دوست هستند.

کومان درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر عدم میزبانی تیم‌های ایرانی گفت: ما می‌خواهیم در ورزشگاه خود بازی کنیم، اما ببینید که آن‌ها چه تصمیمی برای ما گرفته‌اند؛ ما آماده‌سازی خوبی داشته‌ایم و آماده‌ایم تا برای هدفمان بجنگیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: ما در 3 جام حضور داریم و من امیدوارم ما بتوانیم در هر سه رقابت حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/63086/ج20/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال سپاهان احساس امنیت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم