Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال ذوب اهن گفت: این تصمیم afc غیر ورزشی است و اگر ما می‌خواهیم برای تیم ملی کشورمان از این تصمیمات اتخاذ نشود باید مقابل این تصمیم ایستادگی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن پیرامون آخرین وضعیت این تیم و حضور سرمربی جدید به خبرنگار برنا گفت: پس از پایان نیم فصل ما حدو یک هفته استراحت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر نیز سه هفته است تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم. در دو هفته نخست صلصالی تیم را تمرین می‌دادند و یک هفته است رادولوویچ سرمربی جدید کار را در دست گرفته است و تیم در شرایط مناسبی به سر می‌برد.

وی در ادامه پیرامون خروجی‌های این تیم نیز عنوان کرد: نمی‌توان کتمان کرد بازیکنان خوبی از تیم رفته‌اند. جا دارد ضمن تشکر از زحمات آنها و البته کادر فنی قبلی برای همه دوستان در ادامه کار آرزوی موفقیت کنم. ما بازیکنانی را نیز جذب کردیم که آنها در حال هماهنگ شدن با تیم هستند.

هافبک خلاق ذوب‌آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: ما در چند سال گذشته همواره در نیم فصل دوم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب کرده‌ایم و امیدواریم طبق سنوات قبل بتوانیم این کار را در نیم فصل دوم انجام دهیم. از همه تماشاگران باز هم به دلیل نتایج نیم فصل اول عذرخواهی می‌کنم و تمام تلاشمان را برای خوشحالی آنها انجام خواهیم داد.

کاپیتان ذوب‌آهن که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، پیرامون تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در سلب میزبانی از باشگاه‌های ایرانی و مواضع نمایندگان کشورمان تصریح کرد: متاسفم ابتدا برای خودمان که کشورهایی که امنیت خودشان را مدیون ما هستند و برای امنیت خود هنوز هم به حمایت ما نیاز دارند، ایران را ناامن می‌دانند!. به هر حال این تصمیم afc غیرورزشی است و اگر ما می‌خواهیم برای تیم ملی کشورمان از این تصمیمات اتخاذ نشود باید مقابل این تصمیم ایستادگی کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ برتر فوتبال خبرگزاری برنا قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب اهن رادولوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند

صحبت‌های ژاوی با بازیکنانش در روز بعد از اعلام جدایی اش در ۳۰ ژوئن واقعاً احساسی بود و روی بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو تأثیر گذاشت. جوانان نیز مانند گاوی نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. حتی کهنه سربازانی مانند گوندوگان و لواندوفسکی، دست به کار شدند تا کار برای ژاوی تا پایان فصل را آسان‌تر کنند. 

آاس امروز گزارش داد که واکنش بازیکنان بارسلونا به منصرف شدن ژاوی از استعفا چندان مثبت نبوده است. تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های ژاوی با بازیکنانش در روز بعد از اعلام جدایی اش در ۳۰ ژوئن واقعاً احساسی بود و روی بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو تأثیر گذاشت. جوانان نیز مانند گاوی نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. حتی کهنه سربازانی مانند گوندوگان و لواندوفسکی، دست به کار شدند تا کار برای ژاوی تا پایان فصل را آسان‌تر کنند.

در واقع، چند روز بعد، ستاره لهستانی یک میهمانی باربیکیو در خانه‌اش ترتیب داد و بازیکنان با هم متحد شدند تا بهترین خداحافظی را با مربی انجام دهند. رختکن که در ابتدای فصل به خصوص پس از لو رفتن محتوای یک جلسه داخلی دچار مشکلاتی شده بود، تصمیم گرفت برای بهترین وداع با ژاوی هر کاری انجام دهد. نتایج بارسا بعد از اعلام استعفای ژاوی نیز نشان می‌داد بازیکنان کاملا متحد شده‌اند.

حالا ولی شرایط فرق کرده است. ژاوی از ایده خود برای رفتن عقب‌نشینی کرده و این رختکن را به لرزه درآورده است که به طور کلی این احساس را دارد که ژاوی در این ماه‌ها کاملاً با آنها صادق نبوده است. 

ارتباط مربی با بازیکنان خوب است، اما باید دید رختکنی که شامل گروه اسپانیایی‌ها، بازیکنان خارجی و بازیکنان جوان تیم می‌شود، از این پس چه واکنشی نشان خواهد داد. ژاوی بار دیگر به موضع قدرت برگشته و می‌خواهد برای فصل بعد تصمیماتی جدی و متفاوت بگیرد. برخی طبعا در این میان قربانی خواهند شد. ماموریت او حالا سنگین‌تر از تمام ماه‌های گذشته خواهد بود.

منبع: ورزش سه

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • چه کشورهایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است