Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیرو بارش‌های سیل‌آسای اخیر در جنوب و جنوب شرق کشورمان، هم‌وطنان عزیزمان در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان با مشکلات ناشی از سیل مواجه هستند از این رو نهادهای مختلف از جمله سپاه و ارتش در حال خدمات‌رسانی در این مناطق هستند. تاریخ انتشار: 08:00 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۱۹۶

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، پیرو بارش‌های سیل‌آسای اخیر در جنوب و جنوب شرق کشورمان، هم‌وطنان عزیزمان در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان با مشکلات ناشی از سیل مواجه هستند از این رو نهادهای مختلف از جمله سپاه و ارتش در حال خدمات‌رسانی در این مناطق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۳ دی ۱۳۹۸ در پیامی دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی را به یاری هر چه بیشتر مردم عزیز مناطق سیل‌زده فراخواندند.

فرمانده کل سپاه، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور از مناطق سیل‌زده بازدید کرده‌اند.

آخرین احبار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده را با میزان بخوانید:

توزیع ۴۰ هزار وعده غذای گرم در روز میان سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از سوی بسیج سازندگی ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۲

سرهنگ محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین اقدامات بسیج سازندگی در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان گفت: پس از استقرار ۲ آشپزخانه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، تعداد ۱۰ هزار وعده غذای گرم در روز‌های آغازین وقوع سیل، به ۴۰ هزار وعده در روز افزایش یافته است. بیشتر

خسارت سیل به سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در نیکشهر ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۱

فرماندار نیکشهر با بیان اینکه سیل اخیر به سه هزار واحد مسکونی در این شهرستان خسارت وارد کرده است، گفت: ۷۰۰ واحد مسکونی شهری و دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در سیل اخیر دچار خسارات جدی شده‌اند.

خسارت سیل به سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در نیکشهر

نوبخت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ خانه در سه استان سیل‌زده ساخته می‌شود ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۹

محمدباقر نوبخت صبح امروز در حاشیه بازدید از قطعه یک آزادراه تهران - شمال در جمع خبرنگاران، درباره آسیب سیل اخیر به سه استان جنوبی و برنامه‌های جبران آن اظهار کرد: برای ساخت واحدهای مسکونی در این مناطق بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان بودجه لازم است که از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات تامین خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سه استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان با اعتبار بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

توزیع ۲ هزار تن علوفه دام در مناطق سیل‌زده ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۸

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی با اشاره به اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در سه استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان گفت: حدود ۲ هزار تن علوفه دام به صورت رایگان در مناطق سیل‌زده توزیع شده است.

توزیع ۲ هزار تن علوفه دام در مناطق سیل‌زده

فرماندار منوجان: سیل اخیر خسارت حدود ۷۷ میلیارد تومانی به این شهرستان وارد کرده است ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۸

فرماندار منوجان با بیان اینکه سیل اخیر خسارتی در حدود ۷۷ میلیارد تومان به این شهرستان وارد کرده است، گفت: آب ۱۲ روستا به دلیل شکستگی خط انتقال آب قطع شده بود که از همان روز اول وصل شد.

فرماندار منوجان: سیل اخیر خسارت حدود ۷۷ میلیارد تومانی به این شهرستان وارد کرده است

شرایط شهرستان رودبار جنوب پس از سیل عادی و مسیرهای تردد باز است ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۷

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه شرایط شهرستان رودبار جنوب پس از سیل عادی و مسیرهای تردد باز است، گفت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار کرمان در جنوب استان داشتیم و تمام دستگاه‌ها مکلف شدند که پای کار بیایند و خدمات ارائه کنند.

شرایط شهرستان رودبار جنوب پس از سیل عادی و مسیرهای تردد باز است است

آخرین وضعیت چابهار پس از سیل اخیر ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۷

فرماندار چابهار با بیان اینکه خوشبختانه یک نفر خسارت جانی هم در سیل اخیر نداشتیم، گفت: از زحمات تمامی نیروهای نظامی سپاه و ارتش، نیروی امنیتی و انتظامی، قضایی و سایر سازمان‌ها و نهادها برای کمک رسانی در این شرایط بحرانی سپاسگزاریم.

آخرین وضعیت چابهار پس از سیل اخیر

تعداد گروه‌های جهادی حاضر در روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان به عدد ۱۰۰ رسید ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۵

سرهنگ «علی‌اکبر جعفری» مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۱۰۰ گروه جهادی به استعداد بیش از ۴ هزار نفر در روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان به سیل‌زدگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

تعداد گروه‌های جهادی حاضر در روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان به عدد ۱۰۰ رسید

قرارگاه قدس نزسا با همه امکانات لجستیکی و مهندسی مشغول خدمت‌رسانی است ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۵

سردار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تشریح ابعاد اقدامات این قرارگاه در سیل استان سیستان و بلوچستان گفت که این قرارگاه با همه امکانات لجستیکی و مهندسی در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی است و همچنین هزار سری لوازم خانگی در بین سیل زدگان مناطق حومه چابهار و کنارک از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه توزیع شده است.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با همه امکانات لجستیکی و مهندسی مشغول خدمت‌رسانی اس

اولین محموله دارویی نیروی زمینی ارتش به منطقه سیل زده چابهار ارسال شد ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۴

به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش اولین محموله دارویی نیروی زمینی ارتش، به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به منطقه سیل زده روستایی بخش نوبندیان چابهار ارسال شد. بیشتر

سیل بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت به استان سیستان و بلوچستان وارد کرد ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۴

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تاکنون، سیل اخیر ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت به استان سیستان و بلوچستان وارد کرده است که بیشترین میزان آن در بخش راه‌ها، منازل مسکونی و کشاورزی بوده است. بیشتر

دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای نظارت و پیگیری میدانی موضوع/ خدمت‌رسانی بیش از ۳ هزار جهادگر شیعه و سنی + تصاویر ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۳

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «حسن درویشیان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دی‌ماه، ماه پرحادثه‌ای برای کشور بود و علاوه بر این حوادث، سه استان کشور نیز درگیر سیل هستند که خسارت زیادی را به کشور تحمیل کرد. در خصوص سیل همان روز نخست به بازرسان کل استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان دستور داده شد که از نزدیک مسائل مربوط به سیل را نظارت و پیگیری کنند.

دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرسان کل استان‌های سیل‌زده برای نظارت و پیگیری میدانی موضوع

بالگردهای نیروی زمینی سپاه ۸۴ سورتی پرواز در مناطق سیل زده جنوب شرق انجام دادند ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۳

فرمانده هوانیروز سپاه گفت: بالگردهای میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه ۸۴ سورتی پرواز به مدت بیش از ۶۴ ساعت را در مناطق سیل زده انجام دادند. بیشتر

اقدامات ویژه سپاه و ارتش برای کمک به سیل‌زدگان/ خسارت بیش از هزار میلیارد تومانی به سیستان و بلوچستان/ بازدید امام جمعه زاهدان از مناطق سیل‌زده ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۲

در پی بارندگی شدید و وقوع سیل در بخش‌هایی از جنوب شرق کشور و استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعزام بالگرد و تجهیزات امدادی به مناطق سیل‌زده، نسبت به امدادرسانی به این مناطق اقدام کرد.

بالگرد‌های Mi-۱۷ نیروی دریایی سپاه نیز با انجام چندین سورتی پرواز در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار، اقلام امدادی و تجهیزات لازم را به این مناطق ارسال کردند. بیشتر

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان