Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی عمان در روزهای اخیر به ایران سفر کرده است تا موضوع سپاهانی شدن او بیش از پیش جدی شود.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه دو بهمن ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "شوخی AFC" از پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال مبنی بر میزبانی ایران در امارات بجای قطر نوشت، پیشنهادی که به طور قطع با جواب منفی باشگاه‌ها در دیدار با شیخ سلمان پاسخ داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان "ضیافت بازگشت" از سفر چهار نماینده تیم‌های باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مالزی نوشت، سفری که بسیاری آن را ضیافت بازگشت یا جلسه امضای تضمین می‌دانند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دایی یک ماه پیش انتخاب شد" از اظهارات ستاره تیم ملی مبنی بر انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی در ماه گذشته نوشت، البته که سرمربیگری شهریار در تیم ملی حضور قطعی و رسمی اعلام نشده است و هنوز اندک شانسی برای یک گزینه خارجی مورد نظر و قلعه نویی برای جایگزینی ویلموتس وجود دارد.

"هدف" با عنوان "این تیمی که من می‌بینم از قهرمانی سیر نمی‌شود" از اظهارات یحیی گل‌محمدی در خصوص تیم هدایتش نوشت، سرمربی که حالا با انگیزه به تهران برگشته تا روزهای خوب پرسپولیس و خودش را همزمان درخشان‌تر کند.

"ایران ورزشی" با عنوان "یک ایرانی بن همام را رئیس AFC کرد" از اظهارات محسن صفایی در خصوص کرسی‌های از دست رفته ایران در آسیا نوشت، موضوعی که از دست رفتن میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اولین پیامد منفی آن است.

"پیروزی" با عنوان "خط آتش" به نحوی آنتونی استوکس را در صورت رسیدن پول پرسپولیسی دانست، بازیکنی که در سلتیک روزهای اوجی داشته است و حالا به امید درخشش در تیمی است که مهاجمان زیادی برای رقابت با خود نمی‌بیند.

"صدای سپاهان" با عنوان "آتشبار سپاهان ترسناک تر می‌شود" از سفر محسن الغسانی مهاجم تیم ملی عمان به ایران برای پیوستن به سپاهان نوشت، توافقی که اگر کامل شود می‌تواند مقدمه‌ساز بررسی پیشنهادات قربانی توسط مدیران سپاهان باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "همه ما حالا حس خوبی داریم" از اظهارات وحید محمدزاده در حاشیه تمرین ذوب آهن نوشت، جمله‌ای که از تغییرات بزرگ در اردوگاه سبز می‌دهد.

کد خبر 406932

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل پاچینو در یک فیلم ترسناک

به گزارش تابناک به نقل از مهر، آل پاچینو و دن استیونز در فیلمی ترسناک با عنوان «آیین» در نقش کشیش‌های مشکل‌دار بازی می‌کنند.
 

فیلمنامه «آیین» توسط دیوید میدل و انریکو ناتال نوشته شده و اندرو استیونز، میچل ولش و ناتال تهیه کننده آن هستند. اشلی گرین و ابیگیل کوون دیگر بازیگران فیلم را تشکیل داده‌اند.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و درباره ۲ کشیش است؛ یکی از آن‌ها (استیونز) ایمان خود را زیر سوال برده و دیگری (پاچینو) در حال حسابرسی با گذشته پر دردسر خود است. آن‌ها باید فارغ از تفاوت‌هایشان یک زن جوان تسخیر شده را در مجموعه‌ای از حوادث خطرناک نجات دهند. جن‌گیری این فیلم تصویری واقعی از، اما اشمیت را ارایه می‌کند. پرونده این زن آمریکایی مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکاست.

فیلمبرداری این فیلم ژانویه امسال در می‌سی‌سی‌پی انجام شده و «XYZ فیلمز» حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده و قصد دارد آن را سال ۲۰۲۵ اکران کند و برای توزیع بین‌المللی آن در بازار کن برنامه ریزی کرده است.

پاچینو پروژه‌های متعددی در دست دارد که «مودی» فیلم زندگینامه‌ای به کارگردانی جانی دپ درباره زندگی هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی از جمله آن‌هاست. استیونز هم بازیگر ۲ فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» و «ابیگیل» است که در حال اکران هستند.

آخرین فیلم میدل، «کشتن کِنِت چمبرلین» در سال ۲۰۱۹ در سینما‌ها اکران و با تحسین منتقدان مواجه شد و نامزدی چندین جایزه از جمله ایندیپندنت اسپرایت و گاتهام را به دست آورد. ناتال شریک میدل و او هم از تیم سازنده همین فیلم است و تهیه‌کنندگی، تدوین و بازی در آن را برعهده داشت. همکاری‌های میدل و ناتال بیش از ۱۲ جایزه جشنواره‌های مختلف سینمایی، ۳ نامزدی جایزه اسپرایت و یک نامزدی جایزه گاتهام دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران + عکس
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور