Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بانک‌ها در پرداخت اعتبارات حمایت از تولید و اشتغال جدی تر عمل کنند و تعلل در خصوص حمایت از طرح‌های اشتغال زا جایز نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، بهنام شهدی با اشاره به اینکه طرح‌های تولیدی و صنعتی برای ایجاد اشتغال پایدار نیازمند سرعت بخشی سیستم بانکی به روند پرداخت تسهیلات هستند، اظهار کرد: با توجه به زمان اندک باقیمانده تا پایان سال مدیران بانکی در پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال جدی‌تر عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از تلاش سیستم بانکی در تخصیص اعتبارات اشتغال پایدار روستایی افزود: انتظار می رود روند مطلوب در اعتبارات اشتغال روستایی ادامه داشته باشد.

شهدی با بیان اینکه اگر چه اعتبارات بند الف ماده ۱۸ به منظور حمایت از تولید و اشتغال دیر به سیستم بانکی اطلاع داده شده است گفت: با این وجود با شناختی که از مدیران بانکی استان داریم امیدواریم بتوانند تا پایان سال اعتبارات لازم و سهم استان در منابع تخصیصی از بند الف تبصره ۱۸ را جذب و پرداخت نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، سرمایه‌گذاری را راه برون رفت از معضل بیکاری دانست و افزود: بانک‌ها برای اینکه از حجم بار حمایت از تولید و اشتغال بکاهند باید بسمت راهکارهایی چون استفاده از بورس بروند.

شهدی بر لزوم آشنایی مدیران بانکی، اقتصادی و بخش خصوصی با ظرفیت‌های بورس و شرکت‌های تامین سرمایه تاکید کرد و گفت: در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال بانک‌ها از تمام راهکارهای لازم از جمله راه اندازی کمیته‌های کاربردی و تلاش شبانه روزی برای پرداخت منابع باقیمانده بند الف تبصره ۱۸ به منظور حمایت از تولید بهره ببرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی بانک ها اشتغال تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی

استاندار زنجان گفت: پاداش افزایش تولید به کارگران واحدهای تولیدی باید پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و در حقیقت کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند، اظهار کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به دلیل بی تدبیری سبب ادامه دار بودن مشکل کارگران می‌شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری مطالبات کارگران تاکید کرد و افزود: طبقه بندی مشاغل یکی از این موارد است که باید اجرای آن در واحدهای تولیدی راستی آزمایی شود.

افشارچی بر لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: موضوع بهره‌وری هم باید مورد توجه باشد و رویکرد ما این است هر واحدی که بتواند اتفاق خاصی را در حوزه بهره‌وری و توجه به کارگران رقم بزند، در اولویت گره گشایی از مشکلات و مسائل قرار داده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید سودآوری تولید از محل سوبسیدهای انرژی باشد، خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع باید از محل بهره‌وری رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم، اضافه کرد: متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به دلیل نبود تدبیر ادامه‌دار می‌شود.

کد خبر 750128

دیگر خبرها

  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود