Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر فیلم سینمایی «عامه پسند» با طراحی محمد حسین هوشمندی و با تصویری متفاوت از فاطمه معتمد آریا رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «عامه پسند» جدیدترین فیلم سهیل بیرقی و از تولیدات کاملا مستقل سینمای ایران است که پاییز امسال در شهرضا و تهران جلوی دوربین رفت.

این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی سهیل بیرقی، همانند «من» و «عرق سرد» توسط خود او نوشته شده و برخلاف نامش فضای خاص ‌تری نسبت به ساخته های قبلی او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عامه پسند» تکمیل سه گانه‌ سهیل بیرقی درباره زنان جامعه است که فاطمه معتمد آریا به همراه هوتن شکیبا و باران کوثری نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.

طبق شنیده ها، یکی از نقاط قوت «عامه پسند» مانند فیلم های قبلی بیرقی بازی بازیگران فیلم است. باید دید فاطمه معتمد آریا که با چهار سیمرغ بلورین از رکوردداران سیمرغ بازیگری است می تواند بار دیگر و پس از ۲۶ سال این جایزه را بدست بیاورد.

سومین ساخته بیرقی روز شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۹:۳۰ در سینمای اصحاب رسانه به نمایش در می آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باران کوثری جشنواره فیلم فجر هوتن شکیبا فاطمه معتمد آریا باران کوثری در عامه پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم دختران کبدی کار قمی‌ها با برتری ۵۸ بر ۱۶ برابر تهران و پیروزی ۴۵ بر ۲۶ بر اصفهان به عنوان صدرنشین به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیدند و راهی مرحله نهایی شدند.

ثنا حیدری، حنانه ابهری، فاطمه زهرا خمسه، حنانه بختیاری فرد، فائزه مرادی، نادیا امینی افشار، نرگس پناه زاده، فاطمه بیگدلو، زهرا دینی، آیسانا شاه آبادی، پریا فرجی و محدثه آدینه ۱۲ دختر کبدی قم در این رقابت‌ها هستند که با مربیگری زهرا فلاح و سرپرستی آناهیتا آزادی اواسط اردیبهشت در دور نهایی به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد