Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@13:16:53 GMT

پرداخت وام بافت فرسوده به مرز 9 هزار فقره رسید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۶۴۷۹

پرداخت وام بافت فرسوده به مرز 9 هزار فقره رسید

پول نیوز - محمد حسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن از پرداخت 8 هزار و 945 فقره تسهیلات بافت فرسوده و بازآفرینی شهری از ابتدای سال جاری تا روزهای اخیر خبر داد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، محمد حسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن با بیان اینکه برای حمایت از تولید و عرضه مسکن در هسته فرسوده و قدیمی شهرهای کشور از تمامی ظرفیت و توان تسهیلات دهی بانک به سازنده ها استفاده می شود، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: تا روز ۲۱ دی ماه سال جاری، تعداد ۲۲ هزار و ۷۳۲ واحد مسکونی برای اخذ تسهیلات ویژه بافت فرسوده به بانک مسکن از سوی شرکت بازآفرینی شهری معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از مجموع واحدهای معرفی شده به مدیریت شعب بانک مسکن، تا تاریخ اعلامی، مجموعا ۸ هزار و ۹۴۵ واحد مسکونی به مرحله انعقاد قرارداد برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده رسیده اند. به تعبیر دیگر این تعداد از واحدهای معرفی شده به مدیریت شعب بانک مسکن در سراسر کشور، پس از بررسی، به مرحله انعقاد قرارداد و در نوبت پرداخت تسهیلات قرار گرفته اند.

وی یکی از مهم ترین اقدامات برای تسهیل و تسریع جریان نوسازی و بازآفرینی بافت فرسوده را پرداخت تسهیلات مناسب به پروژه های ساختمانی واقع در این محدوده است دانست، افزود: مطابق با کارنامه عملکرد به دست آمده از مجموع تسهیلات پرداخت شده در محدوده بافت فرسوده کشور، در ماه های گذشته از سال جاری رقمی معادل ۲۷۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن به روند تسهیلات دهی به متقاضیان‌ بافت فرسوده در تهران اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا ۲۱ دی ماه، مجموعا ۲ هزار و ۲۳۸ واحد مسکونی به مرحله انعقاد قرارداد برای اخذ این نوع تسهیلات در شعب بانک مسکن رسیده اند که بالاترین سطح به لحاظ تعداد در میان استان های کشور محسوب می شود.

به گفته وی پس از تهران، استان خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و اردبیل به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات منعقده در حوزه بافت فرسوده را به خود اختصاص داده اند.

علمداری همچنین یکی از مهم ترین شرایط اخذ تسهیلات در بافت فرسوده را پیشرفت حداقل ۲۰ درصدی پروژه اعلام کرد و افزود: پروژه های ساختمانی در بافت فرسوده، برای دریافت تسهیلات مشارکت مدنی باید به مرحله 20 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده باشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مسکن پول نیوز بافت فرسوده تسهیلات وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی