Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد راستاد در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به وضعیت تالاب انزلی با اشاره به آغاز طرح مطالعاتی بررسی رسوب گذاری در تالاب با همکاری مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: این طرح مطالعاتی از مرداد ماه امسال آغاز شده و تا دو ماه دیگر پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه این پژوهش از تأکیدات وزیر راه و شهرسازی است، تصریح کرد: پژوهش مذکور به ریشه یابی علل رسوب گذاری و تشدید آن و همچنین تأثیر ساخت و سازهای زیربنایی حوزه تالابی در میزان رسوب گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستاد در ادامه با اشاره به موضوع اتصال راه آهن رشت به انزلی و توافق صورت گرفته در زمینه تأمین خواسته‌ها و مطالبات سازمان محیط زیست، گفت: با توجه به محدودیت دسترسی به پس کرانه در بندر انزلی، این اتصال می‌تواند به توسعه حمل و نقل بین وجهی و چند وجهی کمک کند.

وی همچنین با بیان اینکه در مجاورت ایستگاه راه آهن انزلی، فضایی برای دپو تعبیه شود تا از دو مقصد بندر و ایستگاه ریلی، امکان جابجایی کالاها را به سهولت فراهم شود، ادامه داد: موضوع گردشگری دریایی مورد تاکید بوده و برای تحقق روند توسعه این بخش امکانات حمایتی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: از تأکیدات وزیر راه، اقدام فوری در حوزه برقراری خطوط مسافری دریایی در نوار شمالی است و استفاده از کشتی‌های مسافری - باری در گیلان می‌تواند نتایج مثبتی در مسیر تعالی گردشگری به همراه آورد.

وی با اشاره به جایگاه خوب بندر انزلی در تخلیه و بارگیری کالاها بعد از بنادر امام (ره) و شهید رجایی، افزود: باید با بازاریابی و معرفی ظرفیت‌های این بندر، جایگاه و توان گذشته آن را احیا کرد.

راستاد الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا را دارای چشم اندازی مثبت برای استان گیلان دانست و بیان کرد: بندر چمخاله، ظرفیت ارزشمندی در حوزه گردشگری است که نمونه آن در کشور وجود ندارد و می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های گردشگری دریایی کشور بسیار اثرگذار باشد.

کد خبر 4832173

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد راستاد سازمان بنادر و دریانوردی استانداری گیلان تالاب انزلی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد ایلام قاسم سلیمانی دهه فجر قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه سردار سلیمانی انتخابات 98 بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز رقابت‌های فصل 24-2023 به پایان نرسیده است، به نظر می‌رسد که باید کم کم منتظر انتشار تصاویر پیراهن‌های جدید تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا و همکاری جذاب آنها با شرکت‌های بزرگ و سرشناس تولید لباس ورزشی باشیم.

بایرن مونیخ یکی از این باشگاه‌هاست که هر سال خیلی زود از پیراهن جدیدش برای فصل آینده رونمایی می‌کند و امسال هم به این سنت همیشگی پایبند بوده و پیش از پایان فصل جاری با همکاری آدیداس این تصاویر را  منتشر کرده که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

این پیراهن تماما قرمز است و گفته می‌شود برای اولین بار در تاریخ این باشگاه است که از سه طیف متفاوت از رنگ قرمز در پیراهن اول بایرن استفاده شده است که نشانگر هویت، احساسات و اتفاقات و هیجانات هر بازی است.

به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این انتخاب ایجاد نوعی اتحاد بین بازیکنان حاضر در زمین و هوادارانی است که برای حمایت از این تیم روی سکوها حضور دارند و معمولا از رنگ قرمز برای یکدست کردن ورزشگاه آلیانز آرنا استفاده می‌کنند.

بازیکنان بایرن قرار است برای اولین بار در دیدار برابر ولفسبورگ که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • نحوه تعویض پکینگ برج خنک کننده
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است