Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به منظور شناسایی استعداد‌ها و پشتوانه‌ها در کشور اردوی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان آغاز شد. تاریخ انتشار: 09:51 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۲۳۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوی فنی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان و با حضور رئیس فدراسیون کشتی، در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردوی ادواری، ویژه کشتی‌گیران شاخص نونهالان آزاد و فرنگی جهت شناسایی استعدادها و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی کشتی با دعوت از مربیان پایه و سازنده از سراسر کشور برگزار می‌شود و تا روز جمعه 4 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه این اردو با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محسن کاوه مدیر‌فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در جمع نفرات حاضر در این اردو که با بیش از 80 کشتی‌گیر و مربی برگزار می‌شود، تصریح کرد: شما آینده سازان کشتی ایران هستید و این اردو به منظور شناسایی استعدادها و نفرات شاخص کشتی ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا از دل همین اردوهای بسترسازی مدال‌آوران آینده کشتی ایران در خواهند آمد و به شما توصیه می‌کنم که تمام فکر و ذکرتان به کشتی باشد و از این مسیر منحرف نشوید تا بتوانید موفق شوید.

دبیر ضمن تأکید بر این موضوع که همواره به یاد خدا باشید و احترام والدین و مربیان خود را نگه دارید خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید در کشتی موفق شوید، فقط به فکر کسب مدال طلای المپیک باشید و هدفتان موفقیت در این مسابقات باشد.

برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و همچنین دیدار با قهرمانان و مدال‌آوران کشتی کشور از دیگر برنامه‌های این اردو خواهد بود.

از این پس، اردوهای ادواری به صورت متناوب و با حضور کشتی گیران شاخص و مربیان پایه و سازنده سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حضور ۵ کشور خارجی و ۹ کشتی‌گیر ارمنی در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد نونهالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد