Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، معصومه ابتکار  با اشاره به اینکه امکانات و بودجه دولت و همچنین زمان محدود است و باید با بیشترین بهره‌وری، هم افزایی و تبادل تجربیات، امور را به جلو ببریم، از تلاشهای وزارتخانه‌های کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکل‌های غیردولتی و همچنین جهاد دانشگاهی برای حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی زنان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که در برخی بخش‌ها پیشرفت کند بوده است اما در مجموع توانستیم حرکت قابل قبولی در زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی زنان داشته باشیم.

وی ایجاد کارگروه کارآفرینی، طرح زنان نسل تحریم و رای گیری آنلاین را از مهمترین اقدامات معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برشمرد و تاکید کرد: رویکرد معاونت تنها خانواده وابسته به تسهیلات نیست اما برخی خانواده‌ها پایه مالی ضعیف دارند و نمی‌توانند منابع مالی را جذب کند به همین دلیل با بانک‌ها تعامل خوبی برقرار شد که نتیجه اقدامات برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک مفید بوده است.

ابتکار با اشاره به اینکه ساختار و سازماندهی اشتغال‌زایی و کارآفرینی در قالب تعاونی‌ها و صندوق‌ها با وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرا است، تصریح کرد: از لازمه‌های پایداری کسب و کار قرار گرفتن در چتر ساختار حمایتی است و تعاونی‌ها در موافقتنامه‌هایی که با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام داده‌اند، توسعه می‌یابند و حمایت می‌شوند و همچنین موافقتنامه‌هایی با وزارت جهاد کشاورزی برای صندوق‌های اعتباری زنان به ویژه در روستاها منعقد شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: معصومه ابتکار عدالت جنسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در پی انتشار هدفمند برخی اخبار درباره انتصابات دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، این دانشکده با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده مرکب از اعضایی با شخصیت حقوقی و حقیقی است که برخی از اعضای حقوقی آن عبارتند از: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر انسیه خزعلی) دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر جمیله علم الهدی) دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر فهیمه فرهمندپور) مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (خانم دکتر فخرالسادات نصیری) مشاور امور زنان و خانواده رئیس دانشگاه تهران (خانم دکتر فاطمه یزدیان) طبق این اطلاعیه، این افراد به اعتبار شخصیت حقوقی خود در شورای راهبردی دانشکده جدید التأسیس علوم خانواده عضو هستند که می‌توانند نماینده‌ای را برای حضور در شورا معرفی کنند.

کد خبر 849231 منبع: ایران برچسب‌ها دانشگاه تهران خبر ویژه جمیله علم الهدی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟