Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@04:54:18 GMT

وزیری: سرعت کار ما المپیکی نیست

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۱۳۹

وزیری: سرعت کار ما المپیکی نیست

خبرگزاری میزان- کماندار المپیکی کشورمان گفت: نمی‌خواهم به المپیک بروم و فقط شرکت‌کننده باشم. تاریخ انتشار: 10:24 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۲۴۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، میلاد وزیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم ملی دو هفته در اردوی امیدیه بود که من با هماهنگی در تهران به کار بدنسازی انفرادی پرداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه به تازگی مشکل مربی بدنسازم در آستانه حل‌شدن است اگرچه که روال اداری و قراردادی که باید با این مربی امضاء شود کمی زمان برده است، اما تمریناتم را شروع کرده‌ام.

ملی‌پوش ریکرو افزود: نمی‌خواهم به المپیک توکیو بروم و فقط شرکت‌کننده باشم پس باید المپیکی تمرین کنم. فدراسیون تمام تلاشش را می‌کند، اما کافی نیست و واقعیت این است که سرعت کار ما المپیکی نیست. می‌شود بهترین نتیجه را در المپیک گرفت به شرطی که باور کنیم امکان پذیر است.

وزیری تصریح کرد: در خصوص دکتر تغذیه و روانشناس هم دوستانم به شخص من محبت دارند و به دلیل رفاقت مشکلاتم را برطرف می‌کنند در حالی که نیاز است قراردادی باشد تا زحماتشان جبران شود. مشکلات تجهیزات هم وجود دارد که به روز نیست و تهیه آن کمی زمان برده است. اردو‌های برون مرزی هم برای نزدیک شدن به شرایط المپیک کمک زیادی می‌کند.

وی گفت: پرداخت پاداش‌هایی که وعده داده شده بود، باعث می‌شود با ذهن آسوده‌تری تمرین کنیم. من وظیفه داشتم مشکلات و کمبو‌ها را بگویم و البته تمام این موارد را به صورت مکتوب به فدراسیون و کمیته ملی المپیک اعلام کرده‌ام.

ملی‌پوش ریکرو خاطرنشان کرد: اگر شرایط مطلوب فراهم شود قطعا نتیجه بهتری می‌گیریم و اگر هم نشود فقط وظیفه داشتیم بگوییم. ما مشکلات مملکت را درک می‌کنیم و در هر شرایطی سرباز ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان از روز چهارشنبه در جزیره کیش انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو میلاد وزیری ریکرو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود