Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی به کاهش دما و افزایش مصرف گاز در گلستان اشاره کرد و از اعمال محدودیت مصرف گاز در برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

«محمدرحیم رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به کاهش دما در ماه های دی و بهمن مصرف انرژی افزایش می یابد و در این شرایط مدیریت مصرف ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تأکید کرد: لازم است همه با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند تا دچار مشکل نشویم و روزهای سرد را پشت سر بگذاریم.

 

وی با بیان اینکه گاز مصرفی استان گلستان از طریق جنوب تأمین می شود، بیان کرد: تمام گاز کشور به صورت شکبه و زنجیره وار به یکدیگر وصل می شود و اگر جایی در کشور دچار سرمای زیادی شود مصرف گاز در کل شبکه افزایش می یابد.

 

رحیمی با بیان اینکه برای تأمین گاز همه به ویژه مصارف خانگی باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند، یادآور شد: مصرف گاز در استان گلستان طی 24 ساعت اخیر به دلیل کاهش دما حدود یک میلیون مترمکعب افزایش یافته و لازم است مردم همکاری لازم را داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تأکید کرد: در حال حاضر گاز برخی واحدهای صنعتی و تولیدی در استان محدود شده و برای بازگشت این واحدها به چرخه مصرف ضروری است مصارف خانگی گاز کنترل شود.

 

وی از بهره مندی 100 درصد خانوار شهری  و 96 درصد خانوار روستایی استان گلستان از نعمت گاز خبر داد و افزود: بیشترین حجم خانوار بهره مند از گاز مربوط به مرکز استان با بیش از 171 هزار خانوار است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما کانون های مساجد مسجد مدیریت مصرف گاز مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزایش مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس

دانشجویان فراسوی در حمایت از مردم غزه با وجود محدودیت‌های پلیس، به تجمع خود ادامه دادند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود