Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر لزوم حفظ موقعیت و جایگاه دانشگاه به ویژه در تلاطم های اقتصادی ابراز امیدواری کرد: مسئولان دانشگاه بتوانند در راستای پیشرفت دانشگاه گام های موثری بردارند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا زمانی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی دانشگاه پیام نور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: پیش از این سیاست موجود در حوزه مالی دانشگاه این بود  که بودجه ای از سوی دولت به دانشگاه پیام نورطبق عرف اختصاص می یابد و این بودجه باید در تمامی امور صرف شود، ولی از آنجا که بودجه تخصیصی به دانشگاه پاسخگوی همه هزینه ها نبود، استقراض از بانک ها و دریافت تسهیلات  با نرخ کارمزد بالا را در پی داشت که این مسئله، دانشگاه را با مشکلات بسیاری مواجه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرداخت تمامی بدهی های گذشته اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در دو سال گذشته، با رقم بدهی حدود 1500 میلیارد ریال مواجه بود که متاسفانه با تعهدهای بدهی نادرست و هزینه های غیرمرتبط ایجاد شده بود و خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق، شفاف سازی و انضباط مالی توانستیم تمامی این بدهی های به ارث رسیده را پرداخت کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور در مورد محل های درآمدی این دانشگاه اظهار داشت: در حال حاضر بودجه دانشگاه پیام نور علاوه بر بودجه عمومی که از سوی دولت به دانشگاه ابلاغ می شود، شامل درآمدهای اختصاصی و درآمدهای شهریه ای است که خوشبختانه طی دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی از سوی استانها برای افزایش درآمدها و صرف آن در امور دانشگاه صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر زمانی در پایان تاکید کرد: تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور اکنون آگاهند که برای کسب درآمد باید تلاش کنند و طبق برنامه راهبردی که در آن مشخص شده چه میزان از درآمد را باید کسب و هزینه کنند، حرکت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز

معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و رفاه عمومی دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال ۱۴۰۳ که با هدف ارائه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدهای پیش­‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران تأکید کرد.

وی گفت: ارائه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: مدیران­‌عامل شرکت­‌های گاز استانی به ‌عنوان رئیس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌­ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

سیدمحمدحسین حسینی، مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران نیز گزارشی از فرآیند وصول مطالبه‌ها ارائه و اقدام‌های حوزه مالی این شرکت در این باره را تشریح کرد.

مسلم رحمانی، مدیرهماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز به‌عنوان دومین سخنران نشست، بیان کرد: وصول مطالبه‌ها و بهینه­‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌­تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است.

وی ادامه داد: کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات­‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

مدیران­‌ عامل شرکت‌های گاز استانی هم در این نشست ضمن بیان گزارشی از وضع وصول مطالبه‌ها در حوزه مأموریتشان، پیشنهادهایی به‌منظور تسهیل در این امر ارائه دادند.

براساس این گزارش، کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها، برای هماهنگی با هدف گرفتن تصمیم برای اخذ بدهی از مشترکان به‌ویژه بدهکاران عمده تشکیل شده است که در نشست‌های مستمر با رصد اقدام‌های شرکت‌های تابع، تمهیدهای لازم اندیشیده می‌شود و هماهنگی‌های لازم را به‌منظور تسهیل این فرآیند فراهم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه