Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه لرستان اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در لرستان احتمال هرگونه اختلال در سطح جاده‌ها و محورها، به خصوص در گردنه‌ها وجود دارد.

سرهنگ مصطفی دالوند افزود: دستگاه‌های اجرایی طرح زمستانه پلیس راه در سطح محورها مستقر هستند و به صورت شبانه‌روزی گشت‌زنی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رانندگان باید برای سفر زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز گفت: اکنون در گردنه زاغه بارش برف و در شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان، پلدختر همچنین آزادراه خرم-زال بارش باران گزارش شده است.

عباس شرفی افزود: در گردنه‌های برفگیر لرستان کاهش دید افقی موجب کندی تردد خودروها شده بنابراین از رانندگان تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند.

شرفی ادامه داد: همراه داشتن تجهیزات گرمایشی از اولویت‌های سفرهای زمستانی است و رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و پس از آن به رانندگی اقدام کنند.

وی گفت: راهداران به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان مستقر هستند و با برف‌روبی و نمک‌پاشی و شن‌ریزی مانع مسدود شدن محورهای ارتباطی لرستان می‌شوند.

مدیرکل هواشناسی لرستان نیز اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های تحلیل هواشناسی و پیرو اطلاعیه و اخطاریه‌های ارائه شده با ورود سامانه بارشی سرد به جو لرستان، تا اواخر وقت پنج شنبه ۳ بهمن در لرستان علاوه بر ابرناکی و وزش باد شدید، بارش باران و برف را خواهیم داشت.

بهروز مرادپور ادامه داد: از روز چهارشنبه ۲ بهمن  تا صبح پنج شنبه ۳ بهمن با ورود هسته اصلی این سامانه، بر مقدار و شدت بارش‌ها افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: روز پنج شنبه فعالیت این سامانه بارشی برای نیمه شرقی استان خواهد بود و برای مناطق غربی و مرکزی غالبا به شکل پراکنده و رگباری ادامه خواهد داشت.

مرادپور گفت: از ساعات ظهر روز جمعه ۴ بهمن سامانه بارشی دیگری با هوای فوق‌العاده سرد وارد جو استان می‌شود و برای همه نقاط استان بارش باران و برف را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی بیان کرد: شدت بارش برف از عصر جمعه شروع می‌شود و این پدیده تا ظهر شنبه ۵ بهمن ادامه دارد و پس از آن با توجه به نفوذ هوای سرد به منطقه صبح روز یکشنبه هوا سرد می‌شود.

کد خبر 479907 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها استان لرستان سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها استان لرستان سفر جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پیمان کرمی گفت: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.   وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری  کنند.   کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.   وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است