Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان درنشست کمیته تخصصی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: جام بین المللی نامجو که از ویژگی کسب سهمیه المپیک نیز برخوردار است، باید فرصتی مناسب و استثنایی برای اجرای برنامه های فاخرفرهنگی باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در جلسه ستاددهه فجر اداره کل ورزش و جوانان که با حضورکارشناسان بخش های مختلف این اداره برگزار شد،جام نامجورا فرصتی استثنایی برای استان گیلان برشمرد و گفت : تکریم وارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ و شهدای حرم که با حضور وزیر ورزش و جوانان درهنگامه ی برگزاری این رقابت ها برنامه ریزی شده است ، از بارزترین کارکردهای فرهنگی ای خواهد بود که امیدواریم بعنوان الگویی برای تمام رقابت های بین المللی درسطح کشور باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با باتاکید براین نکته که وجود امنیت درکشورمان مرهون جان فشانی های شهدای بزرگواراست ،تصریح کرد : دیدار با خانواده های شهدا و کیفیت بخشی رویداهای فرهنگی از اولویت های ورزش و جوانان در دهه فجراست که معاونت فرهنگی و امور ایثارگران در کنار بسیج ورزشکاران باید به آن توجه ویژه داشته باشند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان المپیک دهه فجر رقابت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی نمایشگاه‌ ایران اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، گرچه تعدادی از آنها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه استان اظهار کرد: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان و محصولاتی که در قالب زنجیره ارزش قرار گرفته‌اند، است.

وی افزود: باید محصولات دیگر در زنجیره ارزش قرار گیرند تا از این طریق اشتغال ایجاد شود.

حیدری تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است گرچه تعدادی از آن‌ها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور نمایشگاه زنجیره‌های ارزش است، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به صورت علمی روی بحث بادام و آبزیان کار کرده است که می‌توان این اقدام را گسترش داد تا در امر صادرات و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان