Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@14:06:29 GMT

رونمایى از پوستر نمایش «شنگن»

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۹۵۸

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز پیش فروش بلیت نمایش «شنگن» به نویسندگی غلامرضا یزدانی، کارگردانی مجتبی فلاحی و تهیه‌کنندگی مائده اعتمادی، از پوستر این نمایش به طراحى سجاد حسینى رونمایى شد.

مجتبى فلاحى که پیش از این کارگردانى نمایش‌هاى «تو این چیه»، «مخزن»، «خواھش می‌کنم»، «کالیوگا»، «آرزوھای بزرگ آرزوی کوچک»، «سرزمین موش‌ها»، «کابوس نیمه شب»، «سیندرلا دختر آمیرزا از فرنگ برگشته»، «دو دلقک و نصفی»، «خواھش می‌کنم»، «آیا می‌شناسید راه شیری را؟»، «منطقه صفر»، «درستکار ترین قاتل دنیا»، «سکوی پرش» را به عهده داشته است، به زودی با نمایش «شنگن» به صحنه تئاتر بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه انصاری، شهاب حیدری، مصطفی دهقانی اشک، سپنتا سکوتی، مهرنوش مسعودیان، بهار موسوی، کوشا نشتایی، مجید وهابی، مصطفی ملک‌مکان و مجتبی فلاحی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید: مهرداد پارسا، دستیار کارگردان: رمیصا صمدی، طراح گرافیک و تیزر: سجاد حسینی، صدا و تصویر: امین لطفی، غلامرضا یزدانی، تلفیق، ترکیب و تنظیم موسیقی: مجتبی فلاحی، مشاور طراحی صحنه و لباس: سمانه احمدی مطلق، مدیر صحنه: سارا روزی‌طلب، منشی صحنه: شیما ملکی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتى، رسانه و تبلیغات مجازى: گروه هنرى پژواک.

نمایش «شنگن» از ٦ بهمن هرشب به جز شنبه‌ها ساعت ٢٠:١٥ در پردیس تئاتر شهرزاد روى صحنه مى‌رود.

علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتى بلیت این نمایش مى‌توانند به سایت ایران نمایش مراجعه کرده و یا با شماره ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ تماس بگیرند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رونمايى از پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور