Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@13:53:10 GMT

راه ارتباطی ۳۹۰ روستای استان اردبیل بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۱۳۶

راه ارتباطی ۳۹۰ روستای استان اردبیل بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ی استان اردبیل گفت: راه ارتباطی ۳۹۰ روستای استان اردبیل که طی هفته جاری بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد.

«علی رحمتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 110 اکیپ راهداری استان اردبیل برای طرح امداد زمستانی سال جاری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل پیش بینی شده است که تاکنون در زمان های بارش برف و کولاک توانسته راه های ارتباطی را بازگشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد:  راه ارتباطی ۳۹۰ روستای استان اردبیل که طی هفته جاری بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

 

وی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد، افزود: طی هفته جاری بیش از 10 هزار و 370 کیلومتر از راه های اصلی استان برفروبی شده است.

 

رحمتی بیان داشت: 4 هزار و 670 کیلومتر از راه های روستایی نیز در این بازگشایی توسط اکیپ های راهداری صورت گرفته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد: 435 نفر از عوامل راهداری برای انجام برفروبی در سطح محورهای مواصلاتی استان با تجهیزات آمادگی کامل مستقر هستند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تا پایان فصل زمستانی بر اساس اعلام های پیش بینی سازمان هواشناسی آماده باش کامل برای همکاران راهداری مشخص می شود و در زمان بارش ها نیز با تجهیزات در محورها مستقر برای برفروبی هستند.

 

رحمتی یادآور شد: رانندگان قبل از آغاز سفر از وضعیت راه ها به خصوص مناطق کوهستانی استان از سامانه ۱۴۱ اطلاع داشته باشند و تجهیزات ایمنی سفر در فصل زمستان به ویژه زنجیر چرخ را فراموش نکنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی کانون های مساجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما برفروبی جاده ها گردنه های برفگیر محورهای مواصلاتی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی