Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد در کارگروه ستاد دهه فجر مساجد همدان گفت: همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۱ جشن در ۴۱ مسجد همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد» در کارگروه ستاد دهه فجر همدان که  با حضور اعضای کارگروه در محل ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد همدان برگزار شد، گفت: همزمان با چهل و یکیمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران طرح 41 مسجد، 41 جشن در 41 منطقه همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: توجه ویژه  به محوریت مساجد  در برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه مبارک فجر و همچنین حضور حداکثری مردم در جشن های دهه مبارک فجر مورد توجه ویژ] کارگروه مساجد دهه فجر است.

 

گفتنی است، تبلیغات شهری و نصب بنرهای این ایام در برخی نقاط شهر توسط شهرداری ، هم فکری ، هم افزایی ، و هم اندیشی و مشارکت اقشار مختلف مردم در مراسم های دهه فجر، پوشش کامل برنامه های شاخص کارگروه توسط صدا و سیما ،معرفی انقلابیون مسجدی در فضای مجازی با استفاده از  ابزارهای رسانه ای در اختیار اعضاء کارگروه  از برخی پیشنهادات ارائه شده توسط اعضای کارگروه مساجد دهه فجر بود.

 

 توجه به ذائقه هنری و شاد نسل جوان در اجرای برنامه های دهه فجر، برپایی نمایشگاه کاریکاتور ، اجرای مسابقه  مختلف  کتابخوانی و توجه به ذائقه مخاطب ، پخش کلیپ خاطرات انقلاب در فضای مجازی  و اجرای برنامه شب های انقلاب و محفل قرآن با دعوت قاریان برجسته از دیگر پیشنهادات ارائه شده در جلسه بود.

 

همچنین تجمیع و ارسال اطلاعات برنامه های پیش بینی شده توسط اعضاء اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری همدان در اسرع وقت ،   استعلام برنامه های دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در خصوص دعوت از سخنرانان مطرح کشوری در ایام دهه فجر توسط دبیر کارگروه مساجد و  اعلام فراخوان سازمان تبلیغات اسلامی به هیات های مذهبی در خصوص گردآوری فیلم، عکس و اسناد انقلاب اسلامی و ثبت  آنها در مرکز اسناد استان به نام صاحبان اسناد از برخی مصوبات جلسه ستاد دهه فجر مساجد همدان بود.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های مساجد کارگروه مساجد ستاد دهه فجر استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ یدالله روحانی‌منش از آزادی زندانی جرایم غیرعمد با عمل نیک یک پیرمرد خبر داد و گفت: صبح امروز این خیر به همراه خانواده‌اش به ستاد دیه آمد و در آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد کمک کرد.

او با اشاره به اینکه این زندانی متولد سال ۱۳۶۵ و دارای دو فرزند کوچک بوده و ۶ ماه است در زندان به سر می‌برد گفت: دسته چک این فرد مفقود شده و کسی از آن سوء استفاده کرده بود که در نهایت محکوم به پرداخت بدهی ۷۰ میلیون تومان شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه این پیرمرد ۳۰ میلیون تومان در آزادی این زندانی کمک کرد و بقیه توسط ستاد دیه پرداخت می‌شود افزود: فروردین ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد در همدان آزاد شدند که ۳ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا بودند.

روحانی منش گفت: در حال حاضر ۲۷۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سرمی‌برند و نیازمند یاری خیران هستند.

دیگر خبرها

  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی