Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اصغر فضیلت روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: این برنامه ها با مشارکت انجمن‌ها و موسسه‌های فرهنگی هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نیز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در ایام الله دهه فجر در این استان اجرا خواهد شد.

وی، برگزاری آیین تجلیل از مروجان فرهنگ و کتابخوانی، برپایی کاروان‌های فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر، برگزاری مسابقات فرهنگی و نیز خاطره‌نویسی انقلاب را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اظهار داشت: فعالان فرهنگی و هنری و هنرمندان نیز در برگزاری این برنامه ها مشارکت و فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اختتامیه سوگواره مهر محرم نیز همزمان با دهه فجر در سمنان برگزار و در آن از برترین‌های بخش‌های مختلف این سوگواره تجلیل خواهد شد.

برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «رونق تولید، مشاغل سخت»

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان نیز از برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «رونق تولید، مشاغل سخت» همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سمنان خبر داد.

سعید خجسته فر گفت: در این نمایشگاه آثار تولیدی چند تن از عکاسان عضو انجمن سینمای جوانان سمنان از فعالیت های اقتصادی در کارگاه های تولیدی این استان در معرض دید قرار خواهد گرفت.

وی همچنین نمایشگاه عکس با عنوان «سینما چشم»، اکران فیلم‌های تولیدی انجمن سینمای جوانان سمنان، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه عکس مهدی مردانی را از دیگر برنامه های آینده انجمن سینمای جوانان سمنان برشمرد.

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان یادآور شد: آخرین برنامه کارگاهی این انجمن سفر هفته گذشته ۱۰  تن از عکاسان عضو انجمن سینمای جوانان استان سمنان بود که در برنامه ای چند روزه به ثبت تلاش ها و فعالیت های کارگران در واحدهای تولیدی به ویژه معادن در این استان پرداختند. 

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان نمایشگاه عکس سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه عکس سمنان پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه عکس سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد