Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه از  پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به دیدار اخیر خادمان ضیوف الرحمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: معظم له در این دیدار 14 موضوع را بیان فرمودند که باید در خصوص مطالبات ایشان در حوزه حج و زیارت برنامه‌ریزی‌ و تحول لازم صورت گیرد تا در آینده شاهد رضایت بیشتر ایشان در این خصوص باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: باید هر یک از موضوعات مطرح شده در جلسات کارشناسی در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری بحث و بررسی شود و متناسب با آن تصمیم گیری صورت گیرد .

سرپرست حجاج ایرانی با تاکید بر لزوم انجام کار مطالعاتی و راهبردی در حوزه حج و زیارت، تصریح کرد: مسائل راهبردی و مطالعاتی بسیار مهم است، از این رو کانون اندیشه مطالعات راهبردی را در راستای فعال کردن هیئت‌های اندیشه‌ورزی در بعثه مقام معظم رهبری راه‌اندازی کردیم تا نقاط ضعف‌ و عیوب را بررسی و متناسب با افق آینده کار مطالعاتی انجام بگیرد.
در ادامه این جلسه آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با ابراز خرسندی از دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مطالبات رهبر انقلاب، مسئولیت ما را بسیار سنگین‌تر کرد و امیدواریم از رهنمودهای ایشان در مباحث اجرایی و فرهنگی بیشتر بهره بگیریم. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب سلامی در حوزه های اجرایی و فرهنگی سخنان بسیار مهمی بیان فرمودند که لازم است برای تحقق رهنمودهای ایشان گام‌های موثری برداریم.
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما حجت است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این مطالبات در حوزه حج و زیارت اجرایی شود.

مسئولان حج و زیارت روز دوشنبه 30 دی ماه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت حج ۱۳۹۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است

فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری