Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، رضا اردکانیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره تمهیدات دولت در زمینه جلوگیری از بروز سیلاب اظهار کرد: بیش از ده سال خشکسالی در کشور طبیعتاً شرایطی را فراهم کرده که ما فکر می‌کنیم در اثر بارش های فراوان ممکن است که آمادگی نداشته باشیم اما قطعاً اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیل بهار امسال منجر به توجه بیشتر و اختصاص بودجه بهتر برای ایجاد استحکام و تقویت آن در مناطق  شد.

وی افزود: ما سیلاب های مشابه را در خوزستان داشتیم که متاسفانه منجر به تلفات جانی می‌شد اما امسال از این موضوع با آمادگی های بالایی که بود و هماهنگی‌هایی که میان دستگاه‌ها وجود داشت جلوگیری شد.

وزیر نیرو تاکید کرد: بارش‌ها از ابتدای سال آبی به گونه‌ای بوده است که از متوسط دارزمدت بیش از ۴۰ درصد بیشتر بوده است و آماده ایم که حداکثر استفاده را از این نعمت داشته باشیم و برای تامین آب شرب از این فرصت مخصوصا در استانی مانند هرمزگان که همیشه دغدغه تامین آب شرب داشته ایم بهره گیری کنیم.

اردکانیان ادامه داد: وضعیت سدها خیلی خوب است و اگر با همین وضعیت جلو رویم و مردم هم رعایت کنند تابستان آرامی را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: وزارت نیرو چون مسئول تأمین آب و برق است نقش مهمی برای تامین زیرساخت‌ها در بخش برق دارد و  دیروز در همدان همزمان ۴۳۰۰ پروژه توزیع برق در ۳۱ استان آغاز شد و دو هزار میلیارد تومان هزینه آن بود که از طریقش ۷۲۰ هزار مشترک جدید به شبکه برق‌رسانی افزوده شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 هیئت دولت کم آبی سد وزیر نیرو اردکانیان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان