Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۹مخالف هستم زیرا این لایحه باعث سخت تر شدن زندگی محرومین و طبقه متوسط جامعه می شود.

رضا شیران خراسانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: با تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۹مخالف هستم زیرا این لایحه باعث سخت تر شدن زندگی محرومین و طبقه متوسط جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید  هرچه سریعتر  طرح های نیمه تمام دولتی  را به بخش خصوصی واگذار کند. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در لایحه بودجه سال آینده این موضوع باید به طور ویژه مورد بررسی قرار بگیرد تا بودجه آزاد شده از اینگونه طرح ها صرف ردیف های دیگر در بودجه شود. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: از طرفی فهرست شرکت‌های دولتی به بازنگری اساسی و جامع نیاز دارد زیرا بسیاری از آنها ماهیت  و ساختار شرکت نداشته و بودجه آنها باید مانند سایر ادارات در نظر گرفته شود. شیران خراسانی ادامه داد: برخی از موسسات در حالی که ساختار آنها به اداره شبیه است همچنان در حالت شرکت فعالیت می کنند از این رو نیاز است آنها از فهرست شرکت های دولتی خارج شوند.      وی تصریح کرد: همچنین یکی از موارد دیگری که نیاز به شفاف سازی دارد آمار  تعداد شرکت‌های دولتی زیان‌ ده است که آنچه در گزارشات بیان می شود با آنچه واقعیت دارد بسیار  متفاوت بوده و آمار اعلام شده بسیار کمتر از میزان واقعی است. عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه شرکت‌های دولتی باید به درستی تفکیک و مورد بررسی قرار بگیرند،  ادامه داد: علی رغم اینکه واگذاری شرکت‌های دولتی  از سوی دولت مطرح می باشد اما هر ساله حدود ۳۰ درصد به بودجه آنها افزوده می‌شود که جای تامل و بررسی دارد. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بودجه شرکت دولتی بازرگانی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سال ۱۴۰۳ حدود ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه شمالی کرج در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

عمار ایزدیار رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت های شورای ششم، تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج است.

وی افزود: برای این منظور مدیریت شهری کرج تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند بخش اعظمی از این دو پروژه را تکمیل و به بهره برداری برساند.

عمار ایزدیار با اشاره به تامین اعتبار پروژه بزگراه شمالی در بودجه 1403 شهرداری کرج ادامه داد: برای تکمیل این پروژه مبلع 7 هزار میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که بر اساس توافق با وزارت مسکن و شهرسازی 50 درصد از بودجه این تکمیل این پروژه توسط دولت و 50 درصد دیگر توسط شهرداری کرج تامین خواهد شد.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج سهم شهرداری کرج را در بودجه امسال پایدار کرده و با اختصاص ردیفی مختص به این پروژه، مبلغ 3500 میلیارد تومان سهم شهرداری را تامین کرده اند.

تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج تا پایان سال جاری

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بودجه 21 هزار میلیاردی شهرداری کرج ادامه داد: یکی از دلایل رشد بودجه امسال شهرداری کرج به 21 هزار میلیارد تومان، تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی است.

وی افزود: این مبلغ از محل فروش اوراق قرضه و املاکی که دولت به شهرداری کرج اجازه می دهد تا آن را واگذار کند، تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟ وزیر کار تکلیف را روشن کرد
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • آجرلو: قطعا از مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم / خط قرمزمان دخالت در عزل و نصب دولتی است + فیلم
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس