Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-حاجی‌میرزایی گفت: با توجه به تجربیاتمان در بازسازی، آماده انتقال تجربیات برای توسعه فضاهای آموزشی در سوریه هستیم.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش از آمادگی کشورمان برای مشارکت در بازسازی واحد‌های آموزشی سوریه که براثر جنایات جنگی تروریست‌های تکفیری داعش آسیب‌دیده است، خبر داد.

او در بدو ورود به فرودگاه دمشق در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به تجربیات کشورمان در زمینه بازسازی، بهسازی، نوسازی و تجهیز واحد‌های آموزشی که در جنگ تحمیلی رژیم بعثی صدام، دچار خسارات فراوان شده بود، آماده همکاری و انتقال تجربیات به دوستان سوری در این زمینه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیرآموزش‌وپرورش کشورمان که پس از تصدی وزارت آموزش‌وپرورش، سوریه را به‌عنوان اولین مقصد خارجی خود برگزیده است، از تولید محتوای آموزشی و تربیت‌ معلمان به‌عنوان زمینه‌های همکاری میان تهران و دمشق نام برد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: همکاری‌های دوجانبه میان ایران و سوریه در حوزه آموزش‌وپرورش، به شکل‌گیری فرهنگ مشترک میان دو ملت خواهد انجامید که بی‌شک، پایگاه اصلی مکتب مقاومت اسلامی هستند.

شایان‌ذکر است، وزیرآموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه‌شب در رأس هیات ارشد از این وزاتخانه برای انجام سفری سه‌روزه به سوریه، وارد دمشق شد و در فرودگاه دمشق مورد استقبال "دارم طباع" معاون وزیرآموزش‌وپرورش سوریه و نیز جواد ترک آبادی سفیر ایران در دمشق قرار گرفت.

دیدار با عماد العزب وزیرآموزش و پروش سوریه، آغاز برنامه کاری حاجی میرزایی و هیات همراه در این سفر خواهد بود تا دو طرف درباره بند‌های تفاهم‌نامه‌ای که قرار است، در پایان این سفر، میان وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش دو کشور امضا شود، به گفت‌وگو بپردازند.

همچنین وزیرآموزش‌وپرورش کشورمان در این سفر با عماد خمیس نخست وزیر، حموده صباغ رئیس مجلس و بسام ابراهیم وزیر آموزش عالی سوریه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد. هیات عالی وزارت آموزش‌وپرورش کشورمان قرار است از موزه مدرسه سوریه و مجتمع آموزش امام خمینی (ره) در دمشق بازدید کند و در پایان این سفر به زیارت مرقد‌های مطهر حضرات زینب کبری و رقیه خاتون سلام الله علیه مشرف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است

مهدی حاجی‌وند امروز در گرگان در جلسه بررسی تبیین تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گفت: برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، کافیست؛ یکی از وراث که سجام دارد، به همراه گواهی فوت، شناسنامه و کارت ملی متوفی و همه وراث و همچنین گواهی انحصار وراثت، به یکی از شعب بانک‌ها و یا کارگزاری‌های منتخب مراجعه کند.

وی ادامه داد: وراث هیچگونه مبلغی از این بایت در هیچ مرحله‌ای نباید پرداخت کنند.

حاجی‌وند افزود: سهم هریک از وراث به شماره شبایی که در شبکه موجود است، واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: فعلاً اعطای سهام عدالت به جاماندگان و افراد جدید، مطرح نیست.

سرمایه ۱۵ هزار میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سهام عدالت

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان نیز از سرمایه ۱۵ هزار میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سهام عدالت خبر داد.

روح الله صلبی گفت: قرار است این سرمایه برای توسعه استان هزینه شود و سود آن به سهام داران برسد.

وی افزود: یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر در استان سهام دار عدالت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین