Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «دوست نابغه من- داستان یک اسم جدید» عنوان فصل دوم سریالی است که RAI تهیه کننده ایتالیایی با همکاری HBO ساخته است. این سریال با اقتباس از رمان‌های پرفروش النا فرانته با عنوان «رمان‌های ناپلی» ساخته شده است.

«اسم جدید» از ۱۰ فوریه در شبکه RAI ایتالیا روی آنتن می‌رود و پیش از آن سه روز در سینماهای ایتالیا به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اچ‌بی‌او فصل دوم این سریال را از ماه مارس در آمریکا روی آنتن می‌برد.

در فصل دوم لیا و النا که اکنون دیگر بزرگ‌تر شده‌اند از ناپل و محله بوزاتی که بیشتر داستان فصل اول در آنجا گذشت بیرون می‌روند. لیا و النا اکنون ۱۶ ساله هستند و  هر ۲ احساس می‌کنند با فشارهای جدیدی روبرو هستند. لیا به تازگی ازدواج کرده و النا در پیسا تحصیل می‌کند.

فصل دوم در هشت قسمت ساخته شده که ۲ اپیزود چهارم و پنجم آن در ایشیا می‌گذرد و کارگردان مشهور آلس رورواچر کارگردان این ۲ اپیزود است.

ساورینو کاستانزو کارگردان اصلی سریال است که خود فرانته وی را برای این کار انتخاب کرد.

النورا آندرئاتا رییس RAI در کنفرانس مطبوعاتی که دیروز سه‌شنبه ۲۱ ژانویه در رم برگزار شد، گفت که این فصل بیشتر بر ترس‌های بزرگ شدن، دل باختن، روابط خانوادگی و خشونت‌های وحشتناک خانگی و تلاش برای دست یافتن به یک زندگی بهتر استوار است.

لورنزو میلی تهیه کننده سریال نیز یادآوری کرد که به لطف دیدگاه کاستانزو فصل دوم از تُن خاکستری که یادآور نئورآلیسم دهه ۵۰ است، فاصله می‌گیرد و به دوره ۶۰ و کشف آزادی می‌رسد.

وی همچنین از داشتن نگاه زنانه رورواچر به عنوان یک شانس یاد کرد.

کد خبر 4832484

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال خارجی ایتالیا تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی شبکه چهار سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان صداوسیما سریال ایرانی تالار وحدت ابراهیم داروغه زاده فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهرام افشاری به اصفهان رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به کارگردان بهرام افشاری در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.


نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به کارگردان بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد قدس، اثری است که از ۱۵ فروردین در تهران روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که بهرام افشاری و تینو صالحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، از ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» تاکنون در تهران ۱۵۰ اجرا روی صحنه رفته است و در تور خارجی به دوبی، آلمان، استرالیا و… سفر کرده است.

مدیر تولید: علی اکباتانی، مجری طرح اصفهان: مجید کاشی‌فروشان، مدیران اجرایی اصفهان: امیرحسین مزروعی، آرام یوسفی‌نیا، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، مدیر تبلیغات: آریان امیرخان، گرافیست: پیمان امدادی، عکاس: شهریار اکبریه، عکاس پوستر و متریال تبلیغات: کیارش مسیبی و مشاور رسانه‌ای علی کیهانی دیگر عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند از طریق سایت اصفهان تیکت Www.Esfahanticket.com و یا با شماره تماس‌های ۰۹۳۸۶۰۸۸۵۵۸، ۰۹۳۷۴۴۴۴۹۱۰ اقدام کنند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898693

دیگر خبرها

  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت