Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ یحیی کمالی پور نماینده جیرفت و نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارسینه، در خصوص راهکار برگرداندن امید به جامعه، گفت: برگرداندن امید به مردم با شعار نمی شود. آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است این است که ببینیم رضایتمندی مردم در چه چیزی است و آن رضایت مندی مردم را با سلایق خودمان تطبیق دهیم و در آن راستا حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: اگر امروز خلاف انتظارات مردم حرکت کنیم و خلاف خواست آنها تصمیم بگیریم و در نهایت اجباری را بر آنها حاکم کنیم، رضایتمندی هرگز ایجاد نمی شود. باید به بسترهای رضایتمندی مردم در حوزه اقتصاد، معیشت، اشتغال و سیاست کاملا توجه شود.

این نماینده مجلس، تاکید کرد: باید صحبت های مردم شنیده شود و دغدغه های مردم دیده شود. اگر ما توانستیم این اقدامات را انجام دهیم مطمئنا می توانیم رضایتمندی ایجاد کنیم و نتیجه رضایتمندی اعتماد سازی عمومی است. اگر هم نتوانستیم دیگر نمی توان حرفی برای گفتن داشت.

شهید سلیمانی مردم را به صحنه آورد نه جریانات سیاسی و حکومتی

کمالی پور، به تاثیر بازگشت امید مردم در مشارکت در انتخابات، گفت: اگر مردم از جریان و عملکردی رضایت داشته باشند خودشان را نشان می دهند و اظهار رضایت‌مندیشان را با حضور پای صندوق های رای اعلام می کنند. مانند اتفاقی که در شهادت سردار سلیمانی شاهد آن بودیم. شهید سلیمانی مردم را به صحنه آورد نه جریانات سیاسی و حکومتی. مردم قدر زحمات این شهید بزرگوار را دانستند و به همین جهت در صحنه حاضر شدند. مردم در پلاکاردهایی که در تشییع پیکر شهید سلیمانی به همراه داشتند نوشته بودند آقایان مسئولین ما برای شما نیامدیم. این موضوع نشان می دهد که مردم از عملکرد مسئولین راضی نیستند.

او ادامه داد: رضایتمندی مردم باید در کف جامعه خودش را نشان دهد نه در قشر مرفه و سطح بالای جامعه.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اقتصاد شهید سلیمانی مشارکت در انتخابات انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی دیده نشده از مرحوم علی انصاریان منتشر کرد.

طرفداری | حسین سلیمانی تصویری از خودش کنار علی انصاریان را به اشتراک گذاشت.

در تصویری که حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، از خود به همراه مرحوم علی انصاریان منتشر کرده، آن ها در پشت صحنه فیلم سینمایی «کولبرف» حضور دارند و تاکنون این عکس منتشر نشده بود.

در این تصویر حسین سلیمانی با چهره زخمی، مشغول صحبت با علی انصاریان است.

حسین سلیمانی کنار علی انصاریان

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم