Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@09:59:54 GMT

معرفی 22 آرایشگاه زنانه متخلف در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۲۸۳

معرفی 22 آرایشگاه زنانه متخلف در مهاباد

حوادث رکنا: 22 آرایشگاه زنانه متخلف در مهاباد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند تا با آنها برخورد قانونی شود.

به گزارش رکنا، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد محمد جهین روز چهارشنبه  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید و نظارت بر واحدهای صنفی، بازرسی از واحدهای آرایشگاه زنانه در سطح شهرستان با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و درمان در دستور کار قرار گرفت که در نهایت ۲۲ آرایشگاه به علت گرانفروشی، رعایت نکردن قیمت‌های مصوب و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تعیین قیمت مصوب در آرایشگاه‌های زنانه عنوان کرد: تابستان امسال با حضور اعضای اتحادیه این صنف، نرخ‌گذاری در سه بخش درجه‌بندی و به همه آرایشگاه‌های سطح شهر ابلاغ و تاکید شد که در دید مشتری قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۳۰۰ واحد آرایشگاه زنانه در مهاباد دارای پروانه فعالیت هستند و ۸۰ واحد بدون پروانه نیز در این بازرسی‌ها شناسایی شده‌اند که اغلب آنها در مناطق روستایی فعالیت دارند و توسط اتحادیه باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: همچنین در بازرسی از واحدهای صنفی عطاری‌ها و پرورش گل و گیاه سطح شهر بازرسی‌های مشترک با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام شده که طی آن ۲۵ واحد عطاری به دلیل فروش مواد غیرمجاز با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی و ۲ واحد گل‌فروشی نیز به دلیل نداشتن پروانه فعالیت پلمپ شده است.

«جهین» بیان کرد: هم‌اکنون ۴۵ واحد عطاری که ۳۵ واحد آن دارای پروانه فعالیت و ۳۶ واحد تولیدی گل و گیاه که ۳۰ واحد آن دارای پروانه فعالیت هستند در مهاباد وجود دارد و مابقی نیز بدون داشتن پروانه فعالیت می‌کنند.

وی همچنین در خصوص باشگاه‌های ورزش و بدنسازی سطح شهر نیز گفت: امسال ۲۰ مورد بازرسی از این واحدها در بین باشگاه‌های ورزشی انجام شده است که طی آن ۹ واحد به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شده ولی موردی از استفاده از داروهای غیرمجاز مشاهده نشد.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۱۶ باشگاه ورزشی و بدنسازی شامل ۲۷ واحد دولتی و ۸۹ واحد بخش خصوصی در سطح شهرستان فعال هستند که به صورت مستمر با همکاری شبکه و بهداشت و درمان نسبت به بازرسی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در طول سال نظارت و بازرسی می‌شوند.

وی به شهروندان توصیه کرد که هرگونه تخلف در قیمت و عرضه کالای نامرغوب را به سامانه ۱۲۴ یا شماره تلفن ثابت ۴۲۴۴۹۹۷۴ اعلام کنند تا سریع نسبت به آن رسیدگی شود.

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی مهاباد در قالب گشت‌های مشترک با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارایه دهنده کالا و خدمات در طول سال جاری در سراسر کشور انجام شده و تاکنون ادامه دارد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت ورزش بدنسازی بازار اخبار حوادث قانونی پلمپ برخورد آرایشگاه زنانه حوادث مهاباد تعزیرات حکومتی اخبار آذربایجان غربی عکس دختر زن فیلم مرد پدر تلگرام خانواده شهادت سردار سلیمانی آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت