Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، سیدمجید موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان صبح امروز در هفتمین همایش و کارگاه آموزشی ویژه مدیران، کارشناسان و محققان گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: بعد از تشییع پیکر مطهر امام‌خمینی‌(ره) ، تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی بی‌نظیر بود و مردم سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سلیمانی سخت‌ترین لحظات را در دوران دفاع مقدس سپری کرد و شاهد شهادت یارانش بود و به آرزوی دیرینه‌اش که همان شهادت بود، دست یافت.

مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: شهید سلیمانی بعد از دفاع مقدس، در خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف سرآمد بود و حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با این سردار بزرگ اسلام، چیزی جز معجزه الهی نبود و نتیجه آن بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حتی اروپایی است.

گزینش خوب باعث سالم‌سازی سازمان می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در این جلسه گفت: کارشناسان گزینش خودشان را وام‌دار شهدا بدانند و درست قضاوت کنند تا بهترین افراد که دارای شرایط‌های لازم هستند برای قبول مسئولیت انتخاب شوند.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی معیارهای انتخاب را یادآور شد و گفت: در دستورات دینی به این معیارها توجه و دقت نظر شده و بر اساس ویژگی‌های مورد نظر در منویات امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب باید صورت بگیرد.

وی افزود: گزینش خوب باعث سالم‌سازی سازمان می‌شود و این نظارت‌ها باید بسیار دقیق باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ سردار سلیمانی و شهدای عزیز ما در مدت کوتاهی به مقام و جایگاهی رسیدند که کسانی که سال‌ها در سیر و سلوک هستند به این مقام دست نیافتند.

براتی با تأکید بر خواندن و عمل کردن به وصایای شهدا افزود: سردار شهید سلیمانی یار و یاور رهبر معظم انقلاب بودند و هستند و روح پرفتوح وی در توسعه اسلام و جریان مقاومت قطعاً کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

188 / 188 سیدمجید موسوی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مشاور رئیس دانشگاه رئیس مرکز گزینش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مشاور رئیس دانشگاه رئیس مرکز گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است