Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال گفت: دلیل درگیری در کلاس‌های دانش‌افزایی داوران، عدم مدیریت و تعداد زیاد شرکت‌کنندگان بوده است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که کلاس‌های دانش‌افزایی داوران در نیم‌فصل نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه در هتل آزادی تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در جریان این کلاس‌ها اتفاقات و درگیری‌هایی پیش آمد که باعث شد فضای کلاس به هم بریزد.

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی و اتفاقات پیش‌آمده در کلاس‌ امروز گفت:  این اتفاقات و درگیری‌ها به شرایطی که کمیته داوران در لیگ‌های سراسری فوتبال داشته‌ است، برمی‌گردد. هیچ سالی در نیم‌فصل اول مسابقات فوتبال مشکلات داوری به این شدت نبوده که در لیگ امسال آن هم در نیم‌فصل اول شاهد آن بوده‌ایم. 

وی ادامه داد: دلایل این حواشی و درگیری‌ها هم عدم مدیریت و تعداد زیاد شرکت‌کنندگان بوده است. این موضوع از لحاظ کمیت و عدد خوب است و رضایت تمام استان‌ها جلب شده است ولی کیفیت خوبی ندارد و ما اثری از تلفیق جوانی و تجربه را در بین شرکت‌کنندگان نمی‌بینیم. اشتباهات تاثیرگذار در نیم‌فصل اول بسیار زیاد و تیم‌های زیادی از داوری ضرر کردند و باید بگویم که مدیریت کمیته داوران چینش اشتباه داوران تاثیر زیادی در اشتباهات داشت. درگیری‌‌ که در کلاس امروز به وجود آمده تا به حال سابقه نداشته است و در 20 سال گذشته چنین اتفاقی را من به یاد ندارم. موضوع مهم این است که دیدگاه و نگاه کمیته داوران به مسابقات لیگ نیست، بلکه بیشتر نگاه‌شان به حفظ کرسی در فدراسیون فوتبال است. 

کارشناس داوری افزود: ما الان با وسعت و پتانسیل که تهران در داوری کشور دارد، در کمیته داوران نماینده‌ای ندارد و این خود یک معضل است و قطعا تاثیر سوء خواهد داشت.  در کل باید بگویم که در جهت رفع این شرایط و مشکلات تلاش نکنیم، در نیم‌فصل دوم مشکلات شدیدتری نسبت به نیم‌فصل اول خواهیم داشت.

یزدانی در پایان گفت: درگیری کلاس امروز به خاطر عدم مدیریت بود، به صورتی که مسعود مرادی هم که قرار بود به عنوان مدرس در این کلاس‌ شرکت کند به دلیل تعداد زیاد شرکت‌کننده‌ها در این کلاس حضور نیافته است. در آسیا هم مرسوم نیست که کلاس‌هایی با این سطح و تعداد شرکت‌کننده برگزار شود. 

درگیری عجیب در کلاس‌های دانش‌افزایی داوران!

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران کمیته داوران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران کمیته داوران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!

آرای انضباطی بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان اعلام شد و اتفاقی تاریخی رقم خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی توهین و هتاکی علیه زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان به خصوص پیرمردی که سربند یازهرا بسته بود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مردان را از تماشای بازی فصل بعد این دو تیم محروم کرد.

به این ترتیب برای نخستین بار در فوتبال ایران، یک ورزشگاه فقط با حضور زنان تماشاگر پر خواهد شد.

در حکم کمیته انضباطی ، محرومیت مردان از حضور در ورزشگاه و الزام به عذرخواهی رسمی دو باشگاه در رسانه‌ها مورد تاکید قرار گرفته است. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار پرسپولیس و سپاهان به این شکل اعلام کرد:

باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش‌زا، لیزر، مواد محترقه و الفاظ توهین‌آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری دیدار فصل آینده مقابل سپاهان صرفا با حضور بانوان تماشاگر محکوم شد

باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه، الفاظ توهین‌آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصرالله گرگزن به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری دیدار فصل آینده مقابل پرسپولیس صرفا با حضور بانوان تماشاگر محکوم شد

همچنین هر دو باشگاه ملزم به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال محکوم شدند.

اعمال چنین محدودیتی در حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها درحالی انجام شده که پیش از این هم کمیته انضباطی در پرونده دربی ۱۰۳ تهران، حضور تماشاگران را در بعضی سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی فصل بعد استقلال-پرسپولیس ممنوع کرده بود.

همچنین کمیته انضباطی تعدادی از لیدرهای دو تیم سپاهان و پرسپولیس را به مدت یک ماه از حضور در استادیوم‌ها محروم کرد.

 

دیگر خبرها

  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!