Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:40:09 GMT

بایرن در پی بازگرداندن کاستا به مونیخ

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۷۴۳

بایرن در پی بازگرداندن کاستا به مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ نسبت به بازگرداندن بال برزیلی یوونتوس به آلیانتس آره‌نا علاقه‌مند است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ پس از مصدومیت‌هایی که برای کینگسلی کومان و سرژ گنابری به وجود آمده، علاقه‌مند به بازگرداندن داگلاس کاستا به آلیانتس آره‌نا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باواریایی‌ها در حالی در فکر به خدمت گرفتن این بال برزیلی هستند که خود او هم این فصل با مصدومیت‌هایی دست و پنجه نرم کرده و تنها در 13 بازی (در مجموع تنها 380 دقیقه) از رقابت‌های مختلف برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته است.

قهرمان سریالی بوندس‌لیگا اما با وجود این شرایط همچنان نسبت به جذب کاستا علاقه‌ دارد و به دنبال این است تا او را در فصل نقل‌وانتقالات جاری به طور قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد. تصمیم برای بازگرداندن داگلاس پس از مشورت هانسی فلیک، سرمربی موقت سرخپوشان مونیخ با برخی از بازیکنان این تیم از جمله مانوئل نویر، توماس مولر، روبرت لواندوفسکی و یاشوا کیمیش صورت گرفته و آنها هم خواهان بازگشت این بازیکن 29 ساله به بایرن هستند.

داگلاس کاستا که بین سال‌های 2015 تا 2018 بازیکن بایرن بود و آمار 14 گل در 77 بازی را از خود برجای گذاشت، در سال 2017 به طور قرضی به یوونتوس پیوست و یک سال پس از آن هم قراردادش با این باشگاه ایتالیایی قطعی شد. در آن زمان اولی هوینس، رئیس وقت باشگاه بایرن مونیخ گفته بود که کاستا به خاطر پول بیشتر این تیم را به مقصد یووه ترک کرده است.

بال برزیلی بانوی پیر اما از بازیکنان مورد علاقه مائوریتزیو ساری است و مشخص نیست که آیا یوونتوس با جدایی این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری موافقت خواهد کرد یا خیر!

اودریوسولا رسماً به بایرن مونیخ پیوست

او این فصل با پیراهن بیانکونری، آمار 2 گل‌زده و 3 پاس‌گل در 13 بازی را از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس بایرن مونیخ یوونتوس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت با پیروزی اشتوتگارت به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اشتوتگارت به‌پایان رسید.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹، جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های اشتوتگارت را به ثمر رساندند.

تک گل بایرن‌مونیخ را هری کین در دقیقه ۳۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت کد خبر 750534

دیگر خبرها

  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!