Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی گفت: ۲۶۳ برنامه با محوريت مباحث ورزشی، فرهنگی و جوانان به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» امروز ( 2 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر 263 عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی و جوانان در استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان ‌جنوبی گفت: از این تعداد برنامه 180 برنامه در حوزه ورزش، 60 برنامه در حوزه جوانان، 19 پروژه افتتاحی و چهار پروژه کلنگ‌زنی در حوزه خیرین ورزش یار استان است.

 

عزیزی به پروژه‌های افتتاحی اداره کل ورزش و جوانان استان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: به مناسبت دهه فجر تا پایان سال جاری 12 پروژه زمین‌های مینی چمن مصنوعی در اسلامیه فردوس، درح سربیشه، اسفدن در شهرستان قائن، عشق‌آباد طبس، خوسف، محمد آباد، زیرکوه، آرین‌شهر، سه قلعه سرایان و باغستان فردوس به بهره برداری خواهد رسید که برای هر زمین چمن مصنوعی 600 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: سالن وزرشی بیماران خاص در شهر بیرجند، سالن ورزشی بانوان در سرایان، استخر سرپوشیده در سربیشه و سالن ورزشی بانوان در نهبندان از دیگر پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان ‌جنوبی با تاکید بر اینکه اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی همزمان با دهه فجر برگزار می شود، گفت: این مسابقات اکنون در هشت رشته ورزشی شامل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت، بدمینتون، طناب کشی، آمادگی جسمانی و شنا در حال برگزاری است.

 

عزیزی با اشاره به برگزاری جشنواره 500 نفری «شکوفا» مبتنی بر مهارت های پایه همرمان با دهه فجر، گفت: همچنین همایش جوانان کارآفرین در شهرستان قائن، نمایشگاه یاس کبود، 12 کارگاه آموزشی ازدواج، کرسی‌های آزاد اندیشی نخبگان جوان و جشن بزرگ انقلاب در  حوزه جوانان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه  در دهه فجر کمپین «من یک سلیمانی‌ام» در حوزه جوانان استان راه اندازی می شود، افزود:  در این ایام  800 سرباز وظیفه تحت آموزش های کسب و کار و مهارت های زندگی قرار می گیرند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان ‌جنوبی از تجهیز و افتتاح 20 خانه ورزش روستایی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب اعزام کاروان نشاط و امید خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان بیرجند، قائن فردوس و طبس همزمان با 18 بهمن ماه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی برگزار می شود.

 

عزیزی به آغاز اجرای طرح ملی فجر تا نوروز در خراسان جنوبی همزمان با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این طرح در دو بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه ریزی شده است که در این راستا 14 ایستگاه نشاط محله محور برپا خواهد شد.

 

وی در پایان بیان داشت: در برنامه های دهه فجر سال جاری توجه به رویکرد مردمی در دستور کار است و امیدواریم نتیجه این برنامه ها تقویت اقتدار، عزت و خدمت رسانی به مردم باشد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما نماز جمعه سردار سلیمانی رویداد ملی فهما برنامه های دهه فجر مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند