Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:40:49 GMT

فراخوان جشنواره مجازی کودکانه فهما آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۲۳۰۷

فراخوان جشنواره مجازی کودکانه فهما آغاز شد

سقاء از برگزاری جشنواره مجازی کودکانه فهما به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «نادر سقاء» در گفت‌وگویی اظهار داشت: جشنواره مجازی کودکانه فهما با شعار کودکان آینده سازان انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برای روایت انقلاب به زبان کودکان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: این جشنواره به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در رشته‌های قالب سرود، شعر، نمایش، قصه گویی، نقاشی، خوشنویسی و نقالی و پرده خوانی برگزار خواهد شد.

 

وی  بیان کرد: کودکان به عنوان آینده سازان این انقلاب هستند و جامعه هدف این جشنواره نه فقط کانون‌های مساجد بلکه برای کل جامعه بوده و آشنایی کودکان با ابعاد مختلف انقلاب و پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب از مهمترین اهداف این جشنواره است که امیدواریم شاهد مشارکت بسیار خوبی باشیم.

 

سقا با بیان اینکه فهما مخفف جمله فرهنگ، هنر و مساجد ایران است افزود: با برگزاری اینگونه جشنواره‌‌ها می‌‌توانیم زمینه استفاده بهینه و بهتر از فضای مجازی و فناوری نوین را فراهم کنیم که تجمیع این اهداف موجب احیای کارکرد اصلی در مساجد و سوق دادن فعالیت‌های فرهنگی به سمت مسجد می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این جشنواره ویژه گروه سنی 7 تا 12 سال است و شرکت کنندگان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند آثارخود را به سامانه بچه‌های مسجد ارسال کنند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط جشنواره می‌توانند به سامانه بچه‌های مساجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی ایران کانون های فرهنگی هنری مساجد کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی