Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@10:01:33 GMT

محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران ــ شمال

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۲۴۷۱

محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران ــ شمال

پول نیوز - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از اعمال محدودیت ترافیکی در قطعه یک آزادراه تهران ــ شمال پس از افتتاح رسمی خبر داد. به‌گفته خادمی، وزارت راه به‌دنبال کاهش نرخ پیشنهادی عوارض این قطعه است.

 

به گزارش پول نیوز، خیرالله خادمی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که زمان دقیق افتتاح قطعه یک آزادراه که در ماه جاری است، تعیین می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم قبل از بهره‌برداری رسمی بتوانیم چند روزی به‌صورت آزمایشی با تعدادی خودروی محدود از این قطعه تردد داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کار برای آن صورت می‌گیرد تا احتمالاً اگر کم و کسر و نقصی وجود دارد بتوانیم آنها را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: برای تردد در حالت عادی هیچ مشکلی در قطعه یک آزادراه نخواهیم داشت، زمانی که پیک ترافیک است محدودیت ترافیکی خاصی را به‌واسطه این‌که در شهرستانک به جاده کنونی چالوس متصل می‌شویم، ممکن است ترافیک در این منطقه به‌اصطلاح پس بزند، اعمال کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به این مسئله درباره نحوه عبور از قطعه یک آزادراه تهران ــ شمال تصمیم‌گیری می‌شود. ابعاد و نوع کار صورت‌گرفته در آزادراه مشکلی برای تردد ایجاد نمی‌کند، چون ابتدا قطعه یک از آزادراه همت آغاز می‌شود، ممکن است محدودیت ترافیکی باشد که باید با پلیس، سازمان راهداری و سایر ارگان‌های ذی‌ربط برای نحوه عبور وسایل نقلیه مشورت کنیم.

خادمی خاطرنشان کرد:‌ در طول روز،‌ تردد وسایل نقلیه از قطعه یک برقرار است، اما ممکن است در برخی مواقع محدودیت ترافیکی در ساعت خاصی اعمال کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص میزان عوارض عبور از قطعه یک آزادراه تهران ــ شمال، گفت:‌ در کمیته مربوطه پیشنهاد‌هایی برای نرخ عوارض ارائه شده و در هیئت دولت نیز این پیشنهاد در حال بررسی است، با کمکی که انجام می‌شود بتواند کاهشی نسبت به برآوردی که در سایر آزادراه‌ها انجام شده، صورت بگیرد.

خادمی از اعلام رقم پیشنهادی برای عوارض آزادراه تهران ــ شمال طفره رفت و تصریح کرد:‌ عوارض این قطعه آزادراه به‌صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و هیچ‌گونه توقفی در این محور نداریم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی آزادراه عوارض محدودیت ترافیکی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی صبح امروز جمعه به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه استان بشنویم.

مالک رحمتی افزود: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیز از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی یادآوری کرد: سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است.

رحمتی تشریح کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح بدهند که اگر هشت هزار تن هم بدهند، مشکل شأن حل می‌شود.

کد خبر 6088928

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول