Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تاسمه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ریزش برف از شب گذشته در این شهرستان شروع شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی یادآور شد: با وجود سنگین بودن برف در نواحی سردسیر و کوهستانی که از دیروز باعث انسداد بعضی محورهای کوهستانی روستایی شده بود با تلاش راهداران از بامداد امروز همه این محورها بازگشایی شده و تردد بدون مشکل در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه همه امکانات دستگاه های شهرستان در جهت خدمات دهی و رفع هرگونه بحران احتمالی بسیج شده است، اظهار داشت: چهار اکیپ امداد و نجات جاده ای و عوامل راهداری در طول مسیر های سخت گذر و برف گیر مستقر بوده و به مردم خدمات دهی می کنند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی و کاهش محسوس دما تمهیدات لازم برای عشایر و مناطق روستایی در مناطق کوهستانی اتخاذ و آمادگی و هشدارهای لازم به اهالی داده شده است.

شهرستان ۲۲ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام از جمله شهرستانهای سردسیر و برف گیر استان است.

بارش برف که از بامداد سه شنبه آغاز شده است باعث تعطیلی مدارس ایلام و لغو پروازهای فرودگاه شده است. 

برچسب‌ها ایلام ملکشاهی راهداری بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ملکشاهی راهداری بارش برف ایلام ملکشاهی راهداری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام