Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:19:45 GMT

برگزاری هفته فیلم مقاومت در کشور تونس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۲۵۱۰

برگزاری هفته فیلم مقاومت در کشور تونس

هفته فیلم مقاومت با حضور نمایندگان سینمایی کشورهای مختلف تا روز جمعه چهارم بهمن در تونس برپاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته فیلم مقاومت با حضور نمایندگان سینمایی کشورهای مختلف از ۲۰ تا ۲۶ دی ماه در کشور تونس آغاز شده و تا روز جمعه ۴ بهمن ماه ادامه می یابد.
محمد خزاعی از هنرمندان و چهر‌ه‌های حوزه مقاومت در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: این هفته فیلم دومین رویداد مهم حوزه سینمایی مقاومت بعد از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به میزبانی ایران است که برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هنرمندان و سینماگرانی از کشورهای مختلف منطقه و جهان اسلام از جمله: الجزایر، تونس، ایران، لبنان، سوریه، مصر، فلسطین و در این رویداد سینمایی حضور دارند. علاوه بر هنرمندان، سفرا و رایزنان فرهنگی برخی از کشور نیز، میهمان این هفته فیلم هستند. 
این تهیه کننده سینمای ایران خاطر نشان ساخت: فیلم افتتاحیه این مراسم از کشور سوریه بوده است. همچنین، ۱۵ فیلم سینمایی از کشورهای مختلف برای نمایش در این هفته فیلم پیش بینی شده و فیلم‌هایی همچون «ابوزینب»، «ریسمانی نزدیکتر از رگ» و «۳۳ روز» از جمله فیلم های ایرانی حاضر در این هفته فیلم هستند.

 

 

خزاعی از برگزاری همزمان جلسات نقد و بررسی، کنفرانس های خبری، میزگردهای تخصصی و موضوعی هم در کنار برنامه نمایش فیلم برپا شده تصریح کرد: برپایی این هفته های فیلم در راستای تقویت و گسترش دامنه تعاملات کشورهای که اهداف و آرمان های مشترک و نزدیک به هم دارند مهم است و شایسته است ادامه و گسترش پیدا کند.
وی تصریح کرد: هفته فیلم مقاومت تونس دومین گردهمایی بزرگ بعد از جشنواره بین المللی فیلم مقاومت است که با استقبال گسترده سینماگران و هنرمندان حوزه مقاومت و پایداری برگزار می شود و ذیل آن هنرمندان در کنار مدیران و مسئولان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی دیگر کشورها به تبیین مواضع آرمانی ضد استکباری و عدالت خواهی‌شان می پردازند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم مقاومت تونس سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در حاشیه اینوتکس 2024 گفت: سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم‌افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری با شعار  همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحب‌نظران صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق روند‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند، دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بر اساس شاخص‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود: یکی از راهکار‌ها حضور شرکت‌ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «اخت الرضا» و «همه دختران من» در آخر هفته تلویزیون
  • دعوت دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف از صنعت گاز ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی ساخت داخل
  • برنامه‌های دهه کرامت با حضور پرچم متبرک و خادمین حرم در همدان
  • شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • برگزاری کنفرانسی برای مهار مهاجران در دانمارک
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز