Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر نوبخت روز چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: همچنین هشت هزار واحد خسارت دیده ناشی از سیلاب در شهرستان چابهار تعمیر خواهد شد.

وی ادامه داد: با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت این تعداد واحد مسکونی در چابهار در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این تعداد واحد مسکونی هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دولت در کنار مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان و برای جبران خسارت‌های وارده از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

نوبخت تصریح کرد: حضور رییس جمهوری و شماری از وزرا، مسوولان کشوری و لشکری در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان نشان دهنده این است که دولت و مسوولان نظام در کنار مردم این استان هستند.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در جریان سفر به مناطق سیستان و بلوچستان به من دستور دادند تا از نزدیک از مناطق سیلزده جنوب این استان بازدید و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهم.

معاون رییس جمهوری گفت: برای جبران خسارت‌های وارده به سیستان و بلوچستان ناشی از سیلاب در گام نخست عملیات ساخت و تعمیر ۲۴ هزار واحد مسکونی در شهرستان چابهار آغاز شد.

وی ادامه داد: در گام دوم زیرساخت‌های جنوب سیستان و بلوچستان که بر اثر سیلاب تخریب شده اند بازسازی خواهند شد.

نوبخت تصریح کرد: دولت و تمام مسوولان نظام جمهوری اسلامی در کنار مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان هستند و برای جبران خسارت‌های وارده از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد: خدمت به مردم سیلزده سیستان و بلوچستان وظیفه مسوولان است و در این زمینه همه دستگاه‌ها در حال خدمات رسانی به این مردم صبور هستند.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به خط راه آهن چابهار - زاهدان گفت: ۳۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل این خط ریلی تخصیص یافته که امیدواریم هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی ادامه داد: دولت برای توسعه شاخص‌های اقتصادی سیستان و بلوچستان در حال تلاش است.

 دکتر محمدباقر نوبخت به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده بلوچستان و بررسی مسائل و مشکلات مردم /امروز/ چهارشنبه وارد فرودگاه کنارک-چابهار شد و مورد استقبال گرم استاندار و مسوولان استان قرار گرفت.

 نوبخت را در این سفر علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همراهی می‌کند.

 معاون رییس جمهوری به همراه رییس بنیادمسکن کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان محلی از مناطق سیلزده چابهار بازدید کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم استقبال از معاون رییس جمهوری به خبرنگار ایرنا گفت: دکتر نوبخت در این سفر علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی حضور خواهد یافت.

احمدعلی موهبتی افزود: کلنگ‌زنی تعدادی از واحدهای مسکونی از دیگر برنامه های سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: همچنین قرار است برخی از واحدهای مسکونی مناطق محروم که قبل‌تر به دست دکتر نوبخت کلنگ‌زنی شده بود، افتتاح شود.

رییس جمهوری، اکثر وزیران، رییس مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارتش و سپاه  که از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کردند بر رسیدگی به مناطق سیلزدگان تاکید داشتند و شانه به شانه هم در میدان حضور یافتند.با این حال مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان احتیاج به کمک دارند و منتظر کمک‌های بیشتری از سوی مردم نوعدوست کشور هستند.

سامانه بارشی سیل‌آسایی که استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داد و وضعیت سیستان و بلوچستان را بسیار بدتر از دو استان دیگر کرد.

همزمان با بارندگی‌های ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی ۸۹۰ روستای این استان قطع شد که با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی، سپاه و بسیج ۸۶۰ مسیره بازگشایی شده است.

همزمان با بروز سیلاب دستگاه‌های خدمات رسان همچون سپاه و نیروهای مسلح با بسیج امکانات به کمک مردم سیلزده این خطه از ایران اسلامی شتافتند و از کمک رسانی به آنان دریغ نکردند اما عمق فاجعه به حدیست که نیازمند عزم ملی و کمک همگان است.

سیل خروشان همدردی مردم در کنار خدمت رسانی مسوولان نهادهای مختلف در بحران‌های اخیر این حقیقت مهم را به اثبات رساند که در اوج آشفتگی‌ها و خطرات پیش بینی نشده، قدرت همدلی اثرگذاری ملموس و فراگیری دارد.

تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش، سپاه و سایر نهادهای دولتی و خصوصی به صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه‌های مردم را در اولویت امور خود قرار داده و آستین همت بالا زده‌اند تا به بهترین نحو و در سریعترین زمان از آلام و مشکلات مردم بکاهند.

برچسب‌ها چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت مسکن سیل پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت مسکن سیل محمدباقر نوبخت چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت مسکن سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر