Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@01:17:15 GMT

پیام تبریک جهانگیری به نخست وزیر جدید روسیه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۳۴۵۶

پیام تبریک جهانگیری به نخست وزیر جدید روسیه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، «اسحاق جهانگیری» روز چهارشنبه در پیامی خطاب به میخائیل ولادیمیرویچ میشوستین، نخست وزیر جدید روسیه، انتصاب وی به این سمت را تبریک گفت.

معاون اول رییس جمهوری افزود: ظرفیت‌های موجود فیمابین، زمینه‌های مساعدی را برای تعمیق همکاری‌ها فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقق این ظرفیت‌ها، اهتمام، عزم و کوشش مسئولین دو کشور را ایجاب می‌کند.

جهانگیری اظهار امیدواری کرد: در دوره مسئولیت نخست وزیر جدید روسیه و در سایه اراده مقامات عالی‌رتبه و تلاش مشترک دو کشور، شاهد گسترش و ارتقاء همه جانبه مناسبات جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه باشیم.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، چهارشنبه گذشته استعفای دولت دیمیتری مدودف را پذیرفت و بجای وی میشوستین را به عنوان نخست وزیر معرفی کرد. دومای روسیه نیز انتصاب میشوستین به این سمت را تایید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت