Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینا بیابانی روز چهارشنبه در نشست امور بانوان ایلام اظهار داشت: برنامه های ما بر روی کاهش آسیب های اجتماعی و انجام فعالیت های فرهنگی برای اقشار مختلف بانوان استوار است و امیدواریم بتوانیم نفش تاثیرگذار زن در جامعه را بیش از پیش تبیین کنیم.

وی افزود: هویت زن بعد از پیروزی انقلاب احیا شد و تعریف و تفکر نسبت به زن توسط امام خمینی (ره) تغییر کرد، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی زنان جایگاهی نداشته و حق دخالت در امور و عرصه های مختلف را نداشتند، اما با پیروزی انقلاب این نگرش تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیابانی با بیان اینکه زن یکی از ارکان اصلی خانواده و جامعه است، گفت: با کمرنگ شدن جایگاه زن در جامعه اول خانواده متزلزل، سپس جامعه دچار مشکل می شود و  کانون خانواده متلاشی و جامعه دچار آسیب خواهد شد.

 بیابانی بسیج را تشکلی فعال در تمام حوزه ها دانست و اظهار داشت: بسیج اجازه نمی دهد تا به آرمان های انقلاب اسلامی خدشه ای وارد شود و اصالت تشکیل بسیج حفظ و حراست از این آرمان ها است که این حضور در عرصه های مختلف نمود و ظهور پیدا می کند.

جانشین جامعه بسیج زنان کشور تاکید کرد: زنان در ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری آن و در برهه های خاص از جمله دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن نشان دادند می توانند در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

بیابانی در بخش دیگری از سخنانش به شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اشاره کرد و گفت: شهادت این عزیزان پس از چهار دهه از عمر انقلاب نه تنها در کشور بلکه بین مسلمانان جهان حتی در آمریکا و اروپا وحدت ایجاد کرد.

وی افزود: آمریکا وقتی در برابر شکست های پی در پی خود مقابل این سردار به تنگنا رسید به ترور وی اقدام کرد تا بتواند امنیت خود را در منطقه حفظ کند اما این رویا محقق نشد.

جانشین جامعه بسیج زنان کشور یادآور شد: دشمنان در پی حادثه تاسف بار سقوط هواپیما و اشتباه انسانی که ممکن است در هر کشوری رخ دهد، سعی کردند با موج سواری روی این حادثه تحرکاتی انجام دهند که موفق به این کار نشدند.

بیابانی تاکید کرد: دقت نظر و زکاوت نخبگان انقلابی در این تحولات نقش اساسی دارد و امیدواریم بتوانیم در برابر توطئه های دشمن با همدلی و تعامل بین مسوولان و ملت مقاومت کنیم.

از جمعیت ۲۳۵ هزار و ۱۴۴ نفری شهرستان ایلام ۱۱۵ هزار و ۸۵۱ نفر را زنان تشکیل می دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آرمان های انقلاب اسلامی آسیب های اجتماعی جامعه خانواده زنان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پیام خود عنوان کرد: روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقا کرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.

کد خبر 6096897 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)