Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:54:30 GMT

۱۶۷ کیلو مواد مخدر در پایتخت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۴۹۴۳

۱۶۷ کیلو مواد مخدر در پایتخت کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهمان با سفر به جنوب کشور، مقادیری تریاک و حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه و قصد دارد با یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پرشیا سورای مواد مخدر را بعد از عبور از استان یزد به تهران منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به استان یزد اعزام و با همکاری با پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد موفق شدند متهمان یک دستگاه خودرو کامیون و یک دستگاه پرشیای سواری را شامگاه ۳۰ دی ماه امسال در ایستگاه مدنی یزد دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: تیم عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کنترل خودروها در محورهای جنوبی شهر تهران موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون با ۱۰۲ کیلوگرم تریاک و یک خودروی سواری پرشیا با حدود ۶۵ کیلوگرم حشیش جاسازی شده در خودروها شدند.

وی اضافه کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی آنها در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

برچسب‌ها ریاست پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تهران ستاد مبارزه با مواد مخدر مبارزه با موادمخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران ستاد مبارزه با مواد مخدر مبارزه با موادمخدر تهران ستاد مبارزه با مواد مخدر مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و 18 لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت