Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از نفرات برتر جشنواره آراء در نشست مدیران دادگستری کل استان تهران تجلیل بعمل آمد. تاریخ انتشار: 20:42 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۵۱۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از نفرات برتر جشنواره آراء در نشست مدیران دادگستری کل استان تهران تجلیل بعمل آمد.   احسان مظفری معاون قضایی رئیس کل و منابع انسانی دادگستری کل استان تهران در حاشیه این مراسم، برگزاری این جشنواره را فرصت مغتنمی دانست که با آن عمل و نظر حقوقی بهم نزدیک شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مظفری با بیان اینکه از این مسیر شناخت قضات قاعده ساز بهتر میسر می‌شود، گفت: فراخوان شرکت در جشنواره آراء برتر در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه امسال ارسال که تعداد ۲۲۱ رای واصل شد. بیشتر بخوانید: تقدیر از ۴۰ بازرس دادگستری کل استان تهران
وی بیان کرد: از میان آرای ارسالی ۲۸ رای در امور حقوقی و خانواده و ۱۵ رای در گروه دادسرا و ۱۶ رای در گروه محاکم کیفری به مرحله دوم راه یافتند.

معاون قضایی دادگستری  کل استان تهران اضافه کرد: در مرحله دوم داوری، ۹نفر از قضات مقام اول تا سوم جشنواره انتخاب رای برتر دادگستری استان تهران در سال ۹۸ را کسب کردند.   اسامی برگزیده شدگان به شرح زیر است:   تورج تقی زاده رئیس شعبه ۱۲ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی عبدالرحمان زارع پور رئیس شعبه ۲۲۹ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید مطهری مجید عزیزانی رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی بخش رودبار قصران.   همچنین از گروه محاکم کیفری محمد هادی فضلعلی رئیس شعبه ۱۰۶۳ دادگاه کیفری دو، محتمع قضایی امور اقتصادی، محبوب افراسیاب رئیس شعبه ۱۰۴۲ دادگاه کیفری دو، مجتمع قضایی شهید قدوسی و علی عزیزی رئیس شعبه ۱۱۴۱ دادگاه کیفری دو، مجتمع قضایی شهید مطهری و همچنین از حسین اعظمی بازپرس شعبه ۵ دادسرای ناحیه ۲ تهران سعادت آباد و بهنام غفاری بازپرس شعبه ۲ دادسرای ناحیه ۲۲ تهران و مهدی صانعی دادیار شعبه ۲ دادسرای ناحیه ۱۱ تهران تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری تهران آرای برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی

وب‌سایت آمریکایی آکسیوس به نقل از مقامات صهیونیستی و آمریکایی گزارش داد که رژیم اشغالگر دولت بایدن را تهدید کرده است که اگر دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت سران این رژیم را صادر کند، گام‌های تلافی‌جویانه‌ای علیه تشکیلات خودگردان فلسطین که ممکن است منجر به فروپاشی آن شود، برمیدارد.

براساس گزارش عربی پست، به نوشته این وب سایت آمریکایی این تهدید‌ها در حالی مطرح می‌شود که مقامات صهیونیستی در دو هفته گذشته به شدت نگران شده اند که دادگاه کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرزی هالوی رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی است.

از سال ۲۰۲۱، دادگاه کیفری بین‌المللی، مستقر در لاهه، در حال بررسی جنایات جنگی احتمالی توسط نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی است که مربوط به جنگ بین این رژیم علیه غزه در سال ۲۰۱۴ است.

به گفته دادستانی کل، این تحقیقات به حملات ۷ اکتبر ۲۰۲۴ و جنگ جاری در غزه از آن زمان تاکنون گسترش یافته است.

به گفته همین منابع، رژیم صهیونیستی طی چند هفته گذشته به آمریکا اطلاع داده است که اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین بر دادستان دادگاه کیفری بین المللی برای صدور حکم بازداشت علیه سران  رژیم صهیونیست فشار می‌آورند.

در همین راستا اعضای کنگره آمریکا، دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرده‌اند که از صدور قرار بازداشت برای سران رژیم صهیونیستی خودداری کند. بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دولت آمریکا در تلاش است تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان لاهه جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی