Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@03:50:44 GMT

پشت پرده انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۵۳۴۸

پشت پرده انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

ماجرای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در پس پرده دارای مواردی است که باعث شده تا نفر اول کادر فنی فوتبال ایران مشخص نشود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسئولان فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی جدید تیم ملی به نتیجه مشخصی نرسیدند و برای همین معرفی گزینه نهایی به تأخیر افتاده است.

در شرایطی که بحث انتخاب سرمربی خارجی با دردسرهای مالی که کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس ایجاد کرده بودند و برانکو ایوانکوویچ هم سرمربی تیم ملی عمان شد، انتخاب گزینه داخلی اولویت فدراسیون فوتبال شد و علی دایی، یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی فوتبال نام گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان گل‌محمدی که علاقه داشت تا سرمربی پرسپولیس داشت، به هدف خود رسید و گزینه‌های پایانی دایی و قلعه‌نویی بودند که هر دو نفر اعلام کرده‌اند کوچک‌ترین صحبتی با آن‌ها برای هدایت تیم ملی انجام نشده است. این موضوع در شرایطی مطرح شده که حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرده این دو نفر و یک گزینه خارجی گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی هستند.

با این اوصاف دایی و قلعه‌نویی با وجود مذاکراتی که با آن‌ها برای هدایت تیم ملی شده، تصمیم دارند تا این موضوع را مورد انکار قرار دهند و به احتمال فراوان دلیل انکار این دو مربی درخواست فدراسیون بوده است. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به نظر قطعی برای انتخاب سرمربی تیم ملی نرسیده و برای همین هم ماجرای انتخاب سرمربی جدید یوزهای ایرانی پیچیده شده است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال علی دایی امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس

فاریولی توجه چندین باشگاه ممتاز اروپایی را به خود جلب کرده است. 

آژاکس به دنبال جذب فرانچسکو فاریولی، سرمربی کنونی نیس، به عنوان سرمربی آینده باشگاه است. 

طرفداری | به گزارش تلگراف هلند و با تایید اکیپ فرانسه، فاریولی گزینه مد نظر سران آژاکس است. او برای شروع کارش در نیس مورد تحسین زیادی قرار گرفت، هرچند که افت قابل توجهی از ابتدای سال جدید میلادی تجربه کرده است. اما نیس تحت هدایت او، همچنان در رتبه پنجم لیگ یک قرار دارد و در مسیر دستیابی به هدف خود برای کسب سهمیه اروپایی برای فصل آینده است. در حالی که فاریولی به عنوان گزینه‌ای ناشناخته از ترکیه وارد شد، اکنون دیگر این‌طور نیست. گزارش‌هایی در ایتالیا، فاریولی را به پست‌های سرمربیگری در آث میلان و ناپولی مرتبط کرده‌اند.

آژاکس نیز به این سرمربی آینده‌دار علاقه‌مند است. سرمربی موقت آژاکس در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد و این تیم لیگ هلندی در حال تهیه فهرستی از جانشینان احتمالی است. نام فاریولی به همراه اریک تن‌هاخ و گراهام پاتر در این لیست قرار دارد. اکيپ گزارش می‌دهد که یکی از اعضای سران آژاکس به تازگی به منطقه کوت دازور سفر کرده است؛ اگرچه اطرافیان فاریولی برگزاری هرگونه جلسه‌ای را تکذیب می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است