Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:57:40 GMT

تردد از جاده‌های همدان نیازمند زنجیرچرخ است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۵۸۵۴

تردد از جاده‌های همدان نیازمند زنجیرچرخ است

سرهنگ رضا عزیزی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برف تمامی جاده های این استان را فرا گرفته و هم اینک تمامی جاده های این استان لغزنده هستند.

وی بیان کرد: با توجه به یخ بستن سطح جاده و لغزندگی، محدودیت تردد برای تریلی ها ایجاد شده و ماموران پلیس راه از ادامه تردد این قبییل وسایل نقلیه جلوگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: همچنین ماموران پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند و تاکنون بیش از یک هزار خودرو توقیف و به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ اعمال قانون شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: به علت لغزندگی سطح جاده شاهد خروج خودروها از مسیر اصلی هستیم و در چند ساعت گذشته به خاطر پایین بودن سرعت خودروها هیچگونه سانحه فوتی رخ نداده است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ، سالم و آج‌دار بودن لاستیک ها، پر بودن ظرفیت باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن ها برای تردد در جاده های برفی ضروری است.

طرح زمستانی پلیس از ۲۳ آذر امسال با حضور نیروهایی از پلیس راه و راهور، هلال احمر، راهداری و اورژانس آغاز شد.

برچسب‌ها زنجیر چرخ همدان بارش برف انتظامی پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجیر چرخ همدان بارش برف انتظامی زنجیر چرخ همدان بارش برف انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد

ملک‌زاده مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.
 وی  افزود: مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان  باز و به صورت روان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال