Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:54:43 GMT

ولایتمداری بارزترین شاخصه حاج قاسم سلیمانی بود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۱۶۵

ولایتمداری بارزترین شاخصه حاج قاسم سلیمانی بود

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ولایتمداری بارزترین شاخصه حاج قاسم سلیمانی بود گفت: هیئات مذهبی باید پرورش دهندگان نسل سلیمانی‌های فردای کشور باشند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در دیدار با اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شعرای آیینی شهرستان‌های استان بر لزوم تدوین آیین‌نامه در حوزه مداحان و هیئات مذهبی تاکید کرد و اظهار داشت: نباید در این حوزه منتظر تهران باشیم بلکه باید با توجه به شرایط بومی استان و اینکه سبک عزاداری استان در کشور متمایز و سرآمد است آیین نامه بومی را در این حوزه طراحی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از هیئات مذهبی استان به عنوان ظرفیتی عظیم در حوزه‌های مختلف یاد کرد افزود: در ادامه باید به گونه‌ای بسترسازی کنیم تا همه هیئات و مداحان به خود را ملزم به رعایت آیین نامه تدوین شده بدانند.

ناصری به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: خدا با سردار سلیمانی کاری کرد که در انقلاب اسلامی ایران و حتی جهان اسلام بی‌نظیر بود.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی یک انسان مدیر، سیاستمدار و با ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری بود که در طول عمر با برکت خود اقدامات بسیاری را برای جامعه مسلمین و مردم کشور خود انجا مداد که برای همیشه در تاریخ ماندگار می‌ماند.

امام جمعه یزد افزود: شهید سلیمانی یکپارچه معنویت بود و جز برای رضایت خدا هیچگاه قدمی برنداشت و خدا هم اجر مجاهدت‌های او را شهادت در راهش قرار داد.

ترور حاج قاسم سلیمانی برای آمریکا گران تمام شد"حاج قاسم" آرزو داشت در ایران یکبار و در عراق صد بار شهید شود"حاج قاسم" خاری در چشم اینستاگرام/ صفحات تلویزیون بسته شد

وی تصریح کرد: فرهنگ حاج قاسم، فرهنگ امام حسین(ع) که همان فرهنگ حرکت برای رضای خداست بود و با رفتن خود این فرهنگ را در کشور و حتی کشورها منطقه زنده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد از ولایت‌مداری به عنوان برجسته‌ترین شاخصه سردار سلیمانی یاد کرد و افزود: باید سیره و منش آن شهید به عنوان یکی از تربیت یافتگان مکتب امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری در فعالیت‌های هیئات مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به معنویت حاکم بر فضای هیئات مذهبی گفت:  باید از این ظرفیت در جهت پرورش نسلی چون سردار شهید سلیمانی بهره برد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) گفت: هیئات مذهبی نباید تنها به بحث عزاداری در این ایام اکتفا کنند بلکه باید احیاگر مکتب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) باشند.

انتهای پیام/782/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم

راه و رسم ملت امام حسین سال‌های سال است که یکی است؛ این مسیر از روزهای خرداد ۱۳۴۲ آغاز شد و تا امروز نیز چراغ راه این مسیر پر پیچ و خم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بسیاری از ما جمله طلایی «ما ملت امام حسینیم» حاج قاسم را شنیده‌ایم اما ریشه این حرف به سال‌های قبل یعنی میدان مبارزه دفاع مقدس باز می‌گردد، آنجایی که شهید حاج علی زاهدی نیز بر این جملات تاکید داشته و می‌گوید «ما ملت امام‌حسینیم»

کد خبر 750263

دیگر خبرها

  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)