Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله حسینی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان در حاشیه بیست و هفتمین کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری‌های کشور گفت: از سال ۹۵ تا نیمه نخست امسال، ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص و از سوی روستا‌های استان جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: یک هزار و ۹۲۵ دهیاری در استان خوزستان وجود دارد که در ۲۷ شهرستان استان و ۶۵ بخش واقع شده‌اند و جمعیتی معادل یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر را زیرپوشش دارند.

حسینی اولویت نخست این اداره کل را اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد روستا‌های استان عنوان کرد و افزود: براساس تسهیلاتی که سال ۹۶ از محل صندوق توسعه ملی توسط دولت ابلاغ شد حدود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به استان خوزستان اختصاص یافت و جذب شد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان ادامه داد: با تلاش استاندار خوزستان مبالغ دیگری نیز در کمیته فنی و نظارت و کمیته‌های پایدار روستایی استانداری خوزستان در دست بررسی و اختصاص است.

این مقام مسئول هدف از این اقدامات را تلاش برای جلوگیری از مهاجرت اهالی از روستا‌ها به شهر‌ها عنوان و تصریح کرد: ۱۴۰ هزار خانوار روستایی با حمایت‌های استاندار خوزستان، بیمه بحران و حوادث شدند تا در زمان بحران خسارت آن‌ها پرداخت شود.

او ادامه داد: ۱۴۰ میلیارد ریال از خسارت سیل گذشته به روستا‌های استان خوزستان پرداخت شده است.

بیست و هفتمین کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری‌های کشور با حضور مدیران کل امور روستایی و شورا‌های استانداری‌های ۶ استان کشور به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال و کارآفرینی بودجه و برنامه ریزی سرمایه انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان