Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسبق باشگاه استقلال گفت: تیمی که ۳ فصل پیاپی در قاره آسیا پرتماشاگرترین تیم می‌شود را نمی‌توان با هر مدیری که دم دست بود یا با او رفاقت داشتیم، اداره کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید لطفی که از منتقدان مدیریت باشگاه استقلال طی ماه‌های اخیر بود هنوز اطمینان کافی به مدیریت جدید استقلال نداشته و اوضاع پیش‌روی تیم را کاملاً مبهم می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنید تیم در نیم‌فصل دوم بتواند روند دور رفت را ادامه بدهد؟

راستش با این شرایطی که برای استقلال درست کرده‌اند، هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما باید هر روز منتظر یک خبر بدِ تازه از باشگاه باشیم. یک روز بازی لغو می‌شود، یک روز بازیکنی که تصور می‌کردیم می‌آید، نمی‌آید و روز بعد می‌خواهند میزبانی را از تیم ما بگیرند.

خب ایراد کار از کیست؟

قطعاً بخش مهمی از این وضعیت به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. قبلاً هم این موضوع را به خود شما گفته بودم، افرادی در استقلال رأس کار هستند که هر قدر در سمت‌های دیگر کاربلد و توانمند به نظر می‌رسند ولی در ورزش و فوتبال چیزی از وضعیت مدیریت در آن سررشته ندارند. استقلال باید توسط افرادی اداره شود که به فوتبال و ریزه‌کاری‌های این رشته مسلط باشند و بتوانند آن را در سطح عالی اداره کنند. چون استقلال یک تیم معمولی نیست. تیمی که ۳ فصل پیاپی در قاره آسیا پرتماشاگرترین تیم می‌شود را نمی‌توان با هر مدیری که دم دست بود یا با او رفاقت داشتیم، اداره کرد.

الان که پول همه را دادند و لبخند رضایت روی لب همه نشسته، مدیریتش عالی نیست؟

پول خرج کردن و پرداخت قسط بازیکنان که مدیریت عالی محسوب نمی‌شود. مدیریت کاردان یعنی اینکه لقمه را از دهان رقبا بیرون بکشید و به خدمت خودتان دربیاورید. اصلاً از فرد یا افرادی که در این زمینه کاربلد هستند اسم نمی‌برم. همین الان و در این مدت هم اتفاقاتی مشابه رخ داد و همه فهمیدند اگر سعید لطفی یا لطفی‌ها، حرف مردم را تکرار می‌کردند که استقلال مدیریت خوبی ندارد منظورمان چه بوده است.

منطورتان پاتوسی و انتقالش به باشگاه فولاد است؟

گفتم اصلاً از فرد یا بازیکن اسم نمی‌برم. ماشاا… الان همه موبایل به دست هستند و از ریز اتفاقات خبر دارند. کسی آب بخورد همه متوجه می‌شوند و لازم نیست من دوباره آن‌ها را تکرار کنم. باید حرف تازه زد. باید قدم تازه برداشت. باز هم تأکید می‌کنم پرداخت پول و ایجاد راحتی برای تیم مهم است ولی همه مدیریت این نیست که پول بیاورید. باید در زمینه جذب بازیکن و دعوا کردن برای یارگیری هم این‎کاره باشید.

با این اوصاف فکر می‌کنید چه کسی باید در این وضعیت در رأس کادر مدیریتی استقلال قرار بگیرد؟

من نه وزیر ورزشم نه رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال. ولی این را می‌دانم اگر مدیر جدید و غریبه دم دست نیست، با نگاهی به گذشته نه چندان دور می‌توان فهمید که کدام مدیران در استقلال برای این هواداران جام می‌آوردند. کار شاقی نیست و فکر می‌کنم بودن تعدادی از همین مدیران فعلی کنار مدیران فوتبالی بهترین مجموعه مدیریتی را تشکیل می‌دهد. فقط باید وزیر بخواهد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال اخبار استقلال استقلال رحمتی فرهاد مجیدی کیانوش رحمتی مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی