Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:59:20 GMT

۱۱ نفر از عوامل درگیری در ماهشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۹۰۷

۱۱ نفر از عوامل درگیری در ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ رضا پاپی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی سارقان به یکدستگاه خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو در شهرستان ماهشهر با بیان اینکه این فیلم به دور از واقعیت است افزود: واقعیت ماجرا این بود که فردی بدون توجه به صحت خبر از ۲ خودرو در میدان لنج ماهشهر که درپی درگیری بین ۲ طایفه مورد اثابت گلوله قرار گرفته بودند ، فیلمبرداری کرده و آن را در شبکه های مجازی تحت عنوان تیراندازی سارقان به خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد : به دنبال انتشار این کلیپ  بلافاصله پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ماهشهر با کار اطلاعاتی در کمتر از هشت ساعت ، هویت طرفین درگیری را شناسایی و تعداد ۱۱ نفر  از عاملان نزاع را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه استفاده شده در این درگیری نیز کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: پلیس ماهشهر با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که موجب تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد کرده و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار می دهد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 تیراندازی خودرو فرمانده انتظامی فضای مجازی نظم و امنیت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گفته‌ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی و دادستان مرکز استان عوامل نزاع و درگیری شب گذشته پل قویون ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، شب گذشته تصاویری از درگیری عده‌ای از جوانان قمه و چماق به دست در پل قویون ارومیه به‌طور وسیع و گسترده در فضای مجازی منتشر و موجب برهم زدن آرامش شهروندان ارومیه‌ای شد، چرا که این درگیری و شیوه راهبندان این افراد در یکی از اصلی‌ترین و پرترددترین محورهای ارتباطی درون شهری ارومیه رخ داده بود.

در همین راستا سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

در همین راستا حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه‌های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح‌دار هستند.

مجیدی ادامه داد: پس از بررسی و پیگیری‌های مجدانه انتظامی و قضائی و تلاش‌های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضائی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند، ۴ نفر از آن‌ها در شهرستان‌های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کد خبر 748036

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد