Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کمیسیون ماده پنج استان، رعایت حقوق شهروندی و آرامش زندگی مردم را در تغییر کاربری شهرسازی مهم ارزیابی کرد و افزود: با رعایت دقیق و کارشناسی ضوابط معماری و شهرسازی، باید رفاه و آرامش شهروندان نیز رعایت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر حفظ سرانه فضای سبز شهر‌ها در استان افزود: تغییر کاربری زمین‌های شهری نباید موجب کاهش سرانه فضای سبز و نامتعادل کردن معابر عمومی شود.

عباسی اضافه کرد: باید اصول شهرسازی به درستی و با تکیه بر مصوبات شورای عالی شهرسازی عملیاتی شود و نباید این اصول را به دلیل درآمد‌های گذرای شهرداری فدا کنیم.

او با تشریح فرآیند فروش املاک دولتی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند املاک خود را بدون تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به فروش برسانند.

در این نشست افزایش عرض معبر خیابان شیخ بهایی هفشجان تصویب و با تفکیک مواردی از اراضی در شهر‌های هفشجان و سامان با کاربری مسکونی نیز موافقت شد.

همچنین با جابجایی کاربری‌های مذهبی و درمانی واقع در سایت مسکن مهر شلمزار موافقت گردید.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی تغییر کاربری ضوابط معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران