Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@23:48:42 GMT

تغییرات پرسپولیس دلچسب بود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۷۷۰۶

ساعت24 - حامد کاویانپور بازیکن سابق پرسپولیس می گوید که تغییری که در پرسپولیس صورت گرفت، از نظر من دلچسب و قشنگ بود.

حامد کاویانپور درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس و حضور  یحیی گل‌محمدی  روی نیمکت این تیم اظهار داشت:تغییری که در پرسپولیس صورت گرفت، از نظر من دلچسب و قشنگ بود. این را به خاطر ورود آدم‌هایی می‌گویم که از جنس پرسپولیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی و حمید مطهری از بازیکنان سابق پرسپولیس و مربیان خوشنام فوتبال ایران هستند که همیشه بدون حاشیه بودند. داود فنایی هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و من برای این کادر، آرزوی موفقیت دارم. مطهری در هر گروهی که بوده، وظیفه‌اش را به خوبی انجام داده است، فنایی نیز کارش را بلد است و گل‌محمدی هم که کارنامه‌اش مشخص است.

 حامد کاویانپور در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند با گل‌محمدی قهرمان لیگ برتر شود یا خیر، تصریح کرد:مطمئناً این کار شدنی است، اما مسئله مهم، حمایت از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس است. شما می‌بینید مربیان خارجی چگونه حمایت می‌شوند و اعتقاد دارم از گل‌محمدی و همکارانش باید همین‌گونه حمایت شود. هواداران در این زمینه نقش مهمی دارند. پرسپولیس صدرنشین لیگ است و برای ادامه بازی‌ها باید به خوبی حمایت شود.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد:مربیان ایرانی هم می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند. مگر محمد مایلی‌کهن در جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۹۶ نتایج بدی گرفت؟ فوتبال ما از آن سال تکانی اساسی خورد و مایلی‌کهن جوانان زیادی را در آن زمان معرفی کرد. هر چند خیلی‌ها از این مربی انتقاد کردند. ما باید به مربیان خودمان هم اعتماد کنیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم

باشگاه پرسپولیس در مطلبی نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس