Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@00:21:47 GMT

تنبیه عجیب برای دخترخاله

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۷۷۳۶

تنبیه عجیب برای دخترخاله

۲۴ دی امسال زن جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گفت: مردی نقاب دار ناگهان وارد خانه‌ام شد و تلفن همراه گران قیمتم را سرقت کرد. پس‌از اعلام این گزارش پرونده با موضوع سرقت به عنف تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: مأموران در گام نخست از تحقیقات، متوجه شدند شاکی با پسرخاله‌اش فرهاد ۲۷ ساله به علت مشکلات خانوادگی قطع رابطه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تحقیقات گفت: فرهاد خواستگار خواهرم بود، اما از آنجایی که او بیکار است و وضع مالی خوبی ندارد من مانع ازدواج او با خواهرم شدم.

کارآگاهان به‌دنبال اظهارات شاکی موفق به شناسایی مخفیگاه فرهاد در محدوده تجریش شدند و با دستور مقام قضایی او را ۲ روز پس‌از سرقت دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش گوشی تلفن همراه شاکی را نیزکشف کردند.

متهم نیز برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم منتقل شد و به جرم ارتکابی اعتراف کرد. او در خصوص انگیزه خود گفت: من خواستگار دختر خاله‌ام بودم، ولی به خاطر دخالت‌های خواهرش این خواستگاری بهم خورد. دختر خاله‌ام حتی بعد از این ماجرا در فضای مجازی شروع به تخریب شخصیت من کرده و با تهمت و افترا مطالبی کذب علیه من منتشر می‌کرد من هم برای اینکه او را تنبیه کنم گوشی موبایلش را سرقت کردم.

باتوجه به اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی وی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تنبیه مشکلات خانوادگی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک

دولت فدرال بلژیک از راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه و معرفی هفته ملی اقدام علیه سرقت دوچرخه در راستای افزایش آگاهی در این باره خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سالانه هزاران دوچرخه در بلژیک دزدیده می‌شوند، اما تعداد دقیق این سرقت‌ها مشخص نیست، چراکه به احتمال زیاد بیش از نیمی از این سرقت‌ها هرگز گزارش نمی‌شوند. به همین دلیل دولت بلژیک تصمیم گرفته است تا با راه‌اندازی اولین هفته اقدام ملی علیه سرقت دوچرخه از دوشنبه پیش رو در ایستگاه مرکزی آنتورپ، این مسئله را جدی‌تر پیگیری کند. هدف مسئولان آگاهی‌بخشی در مورد این اقدام و آشنایی شهروندان با ابزاری است که برای مبارزه با آن در اختیار دارند.

رویداد جدید همچنین فرصتی برای ارائه پایگاه داده رجیستری دوچرخه من دولت بلژیک است که به صاحبان دوچرخه امکان ثبت دوچرخه‌های خود را در سیستم و درخواست یک برچسب کد QR ویژه از مقامات می‌دهد. این برچسب روی دوچرخه اعمال می‌شود و در صورت سرقت، مالک می‌تواند به راحتی آن را به پایگاه داده گزارش دهد و پلیس می‌تواند کدهای QR دوچرخه‌ها را اسکن کند و با کدهای سرقتی اعلام‌شده مطابقت دهد. به این ترتیب هر بلژیکی به یک سیستم ساده و مدرن دسترسی خواهد داشت که از سرقت دوچرخه آن‌ها جلوگیری و فعالیت پلیس و دیگران را برای شناسایی دوچرخه دزدیده‌شده آسان‌تر می‌کند.

پایگاه داده دوچرخه مفهوم جدیدی نیست و چندین سال است که در بروکسل مورد استفاده قرار دارد. اکنون نیز به مناطق فلاندر و والونیا بلژیک گسترش پیدا کرده است و اولین کاربران آن ساکنان پایتخت کشور هستند.

کدهای QR همچنین هنگام خرید دوچرخه دست دوم مزایایی را ارائه می‌دهد و یک خریدار بالقوه می‌تواند کد روی دوچرخه را اسکن کند و متوجه شود که تحت مالکیت فروشنده قرار دارد یا یک دوچرخه سرقتی است. برچسب‌ها به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر پارگی، اشعه ماوراءبنفش و آب‌وهوای بد مقاوم باشند.

کد خبر 747841

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه