Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب انتظاری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته شرایط خوب است. یحیی گل‌محمدی این‌بار در شرایطی به پرسپولیس بازگشته که با تجربه‌تر از قبل شده است.  او از خانواده پرسپولیس است و کاپیتان این تیم بوده است. او از شرایط آگاهی دارد و امیدوارم بتواند نتایج خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دید من کار یحیی در پرسپولیس سخت است چرا که او در شرایطی تیم را تحویل گرفته که پرسپولیس سه دوره متوالی قهرمان لیگ شده و در حال حاضر هم در صدر جدول قرار دارد. انتظارات از او بالا است. امیدوارم گل‌محمدی بتواند شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم بزند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: دیگر وقتش رسیده که با یک مربی داخلی طعم موفقیت را بچشیم. نمی‌شود همیشه چشم به مربیان خارجی داشته باشیم. کمترین توقع از پیشکسوتان این است که از یحیی و کادر فنی‌اش حمایت لازم را داشته باشند. از دید من چشیدن طعم قهرمانی با مربی‌ای از خانواده پرسپولیس خیلی شیرین‌تر است.

وی تاکید کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما از دید من هنوز کادر بازیکنان این تیم تکمیل نشده است. در حال حاضر اوساگونا جذب شده و استوکس هم در آستانه حضور در پرسپولیس است اما ما در خط میانی هم نیاز به تقویت داریم و باید یک هافبک طراح به جمع نفرات تیم اضافه شود. پرسپولیس سه مهاجم دارد اما باید هافبکی باشد که بتواند آنها را تقویت کند.

انتظاری گفت: بشار رسن با دوران اوج خود فاصله زیادی دارد و از طرفی روی یک بازیکن هم نمی‌شود حساب کرد. بازی‌ها فشرده است و ما لیگ قهرمانان را در پیش داریم. به همین خاطر در میانه میدان نیاز به تقویت داریم.

وی در مورد جذب اوساگونا و آنتونی استوکس تصریح کرد: پرسپولیس نیاز مبرمی به یک مهاجم داشت که خلا آن بسیار به چشم می‌آمد. حالا هم جذب ۲ بازیکن در این پست به طور کامل قطعی است. من در مورد اوساگونا اطلاعاتی ندارم و امیدوارم او بتواند به کار تیم بیاید. در مورد استوکس هم باید  بگویم که او باید زودتر خودش را با شرایط پرسپولیس وفق دهد.

انتظاری در پایان تاکید کرد:‌ قهرمانی با مربی ایرانی دور از دسترس نیست. برانکو هم در اولین سال حضور در پرسپولیس شرایط خوبی نداشت. باید همان فرصتی که به خارجی‌ها دادیم، به یحیی هم بدهیم.

برچسب‌ها پرسپولیس باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی سهراب انتظاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی سهراب انتظاری پرسپولیس باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی سهراب انتظاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟